03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לבחור דשן לגינה

איך לבחור דשן לגינה

[vc_row][vc_column][vc_column_text]כולנו יודעים שהסוד לגינה ביתית משגשגת ופורחת טמון בדישון איכותי. הצמחים והעצים השונים בגינה צריכים לקהל את כל החומרים המזינים לצורך התפתחותם התקנית, את כל אלה ניתן למצוא בסדרת מוצרי דשן לגינה של VGI. ישנן אפשרויות שונות לדישון הקרקע והצמח, איך אפשר לבחור את החומר המתאים?

השאלה האם לבחור בדשן כזה או אחר היא סוגיה בפני עצמה ובמאמרים קודמים עסקנו בהבדלים, ביתרונות ובחסרונות של הדשנים השונים. הפעם נדבר על יתרונות הדשן הנוזלי מסדרת KF  של חברת VGI. דשן אורגני טבעי המגיע בצורה נוזלית. אז מדוע בעצם לבחור בדשן נוזלי KF?

5 סיבות לבחור דשן לגינה מסדרת KF

מחיר מנצח ואפשרויות רבות –

העלות היא סוגיה חשובה כאשר מדובר בגינה. על בעל הגינה לקחת תמיד בחשבון את שיקולי העלות על מנת לשמור על יעילות ולא למצוא עצמו שוקע בהוצאות לא מתוכננות או לא נחוצות.
מבחינת מחירים, סדרת הדשן לגינה של KF מיוצרת בארץ וניתן לרכוש אותם באמצעות האינטרנט ישירות מהאתר שלנו. בנוסף, ניתן לבצע רכישה סיטונאית או בכמויות גבוהות מן הרגיל במסגרת אתר האינטרנט, במחיר ללא תחרות. כמובן שעל חומרי הדישון שלנו אין עלויות ייבוא אשר מייקרות את המחיר. ניתן לבצע הזמנה בקלי קלות ולקבל את הדשנים במשלוח ישירות מהיצרן.

פתרון אחיד לכל השימושים –

גידולים שונים עשויים לדרוש תנאי גידול שונים. יש מי שרוצה לגדל בביתו לימונים לשם הכנת לימונדה ויש מי שמעדיפים תבלינים כדוגמת נענע, פטרוזיליה ועוד. דשן נוזלי לגינה מסוג KF מעניק מענה לכל סוגי השימושים ולכל אורך השלבים של חיי הצמח. דבר זה מייעל את העבודה ומוזיל את העלויות. אין צורך להחזיק במלאי של סוגי דשנים שונים.

עלויות יישום –

חומר הדישון הנוזלי KF, המיועד באופן ייחודי לגינה ביתית, מתערבב בקלות מרובה עם מים וניתן להשתמש בו ללא תלות במכשור נוסף, דבר המקטין את עלויות טיפוח הגינה בבית. נוסף על כך בניגוד לחומרי דישון מתחרים, עבור שימוש אחד ב-KF  לרוב יש צורך בליטר דישון בלבד למול 5 ליטר דישון של חומרים כימיים מתחרים.

בטוח לשימוש, גם בגידולים למאכל –

בעוד סוגים שונים של דשנים יכולים לגרום לסכנה בריאותית, דשן נוזלי של KF הוא בטוח לשימוש, אינו מחייב ציוד הכנה כגון מסכות וכפפות ומעבר לכך בטוח לחלוטין: לילדים, לבעלי חיים ולגידול פירות מאכל. דשנים אלו של חברת VGI עשויים מחומרים טבעיים בלבד: מצרי אצות וצמחים בלבד ללא התערבות התערבות כימיה וללא שאריות בעלי חיים. זהו אינו דבר מובן מאליו, רבים חושבים שבדשנים אורגניים אין שום סכנה, אך כאשר משתמשים בשאריות של בעלי חיים בהחלט יש סכנה של זיהומים ומחלות.

שיטות שימוש שונות –

על מנת לדשן את הגינה ישנן שיטות דישון שונות בהן ניתן להשתמש. לכל שיטה יש את המטרות, היתרונות והחסרונות שלה. השימוש בדשן נוזלי מסדרת KF מאפשר למגדלים להשתמש באותו הדשן בצורות שונות: הגמעה, ריסוס או טפטוף דרך מערכת ההשקיה על ידי שימוש במשאבת דשן.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ