03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לגדל תבלינים בבית? עם חומרים טבעיים בלבד

איך לגדל תבלינים בבית? עם חומרים טבעיים בלבד

גידול תבלינים זו משימה הדורשת התמדה והשקעה – אך התמורה לה גדולה מאוד. מובטח לכם הטעם “הכי הכי” והסיפוק הכי גדול שיש כאשר אתם מכינים תה, או חביתה – או למעשה מגוון ענק של מנות – בשילוב תבלינים שגידלתם בעצמכם. זה מה שגיל ממושב שתולים החליט לעשות, ואתם מוזמנים לצפות בגינתו:

“תבלינים שמקבלים KF30 אורגני – אפשר לאכול ישר – אין בבעיה,  אין  פהחומרים כימיים” מספר לנו גיל בפתיחת הסרטון. ומוסיף: “הכל מדושן ב-KF30, מוצר ישראלי, למה לקנות אצל אחרים?”.

והתבלינים לא לבד, גם עץ המנגו הקטן “שלא התפתח בחיים” לדבריו של גיל התחיל לצמוח יפה ולהציג עלים חדשים. לצדו גם עץ טוטם יפיפה וירוק, יזיקיום עגול ומרשים במיוחד, תפוז סיני, צ’יקס, אריקות וכולם מטופלים באותו חומר דישון – KF30.

לצד כל אלו, גם לימון קטן שמת כבר כמה פעמים מספר לנו גיל בסרטון. אל  בזכות ההתמדה והטיפול האיכותי ב-KF30,  היום הלימון חזר לחיים. ולידו למנטינה שקיבלה בוסט רשים. וגם עץ מנגו, שמעולם לא צמח בגינה (גיל מספר שהחליף 4 עצים) – הפעם מצליח זכות הטיפול באמצעות KF30.

לגיל יש הרבה סיבות לשמוח: גם פריחה מדהימה ומרשימה בגינה שלו, גם סיוע לעסקים ישראלים בלבד וגם שמירה על איכות הסביבה והימנעות מדשנים כימיים.

אם יש לכם שאלות, או תרצו לקבל ייעוץ בכל נושא הנוגע לגידול עציצים צמחים, אנחנו קוראים לכם ליצור איתנו קשר.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ