03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך להפוך את הדשא בחצר לירוק ומשגשג?

איך להפוך את הדשא בחצר לירוק ומשגשג?

המשפחה הישראלית מאוהבת בדשא, תמונת הבית המושלם כוללת בד”כ מדשאה רחבת ידיים עם דשא ירוק בריא וקורן, לא פלא שהביטוי “הדשא של השכן ירוק יותר” הפך לאחד ממטבעות הלשון הנפוצים במחוזותינו.

לצערנו, החלום לא תמיד מתאר את המציאות. במקום מדשאה ירוקה החצר הופכת לחלקות עשב מקריחות ובוציות שרק גורעות ממראה הבית. כפתרון, רבים בוחרים בדשא סינטטי על מנת שיעניק את המראה האחיד והמטופח לגינה שלהם, אך הוא נראה מצועצע ולא מספק תחליף אמיתי למדשאה ירוקה ומטופחת.

איך הופכים את הדשא לירוק יותר?

הסוד הגדול בטיפוח מדשאה הוא הדישון. דשן איכותי שמיושם באופן שגרתי בהשקייה הופך כל קרקע קירחת למדשאה משגשגת. ניתן לראות זאת היטב בגינה המהממת של משפחת פיניאן בקריית נטפים:

כפי שמעיד אבי המשפחה, הגינה שמטופלת החל מהשנה באמצעות KF מציגה שיפור משמעותי, לא רק בפריחה ובצמחייה שסבלה כל השנים אלא גם בדשא שלראשונה מציג תוצאות אמיתיות של שגשוג, כפי שחשב שניתן לראות רק בסרטים. כך גם הגפן המדוכאת “פשוט טסה” מהרגע שהתחיל ליישם KF בהשקייה לדבריו.

Kf-Serifico הוכתר כ”מלך הדשא” והוא הדשן המושלם למי שחולמים על מדשאה מהסרטים בחצר ביתם ולא בכדי. מדובר בסטארט-אפ ישראלי בתחום החקלאות והדישון שפיתח דשן אורגני ייחודי העשוי מביו-סטימולנטים ומשמש להזנת הקרקע וצמחי הגינה (אין צורך בתכשיר ייחודי לכל צמח, מדובר בתכשיר רב-תכליתי).
והנה עוד כמה המלצות לטיפוח המדשאה בגינה:

  1. ספקו מספיק מים לעשב על ידי השקייה עקבית ומדודה.
  2. הזינו את הדשא בחומר איכותי דוגמת דשן נוזלי מסוג kf-30 של חברת VGI. חשוב להשתמש בדשן אורגני בלבד!
  3. הקפידו על שגרת דישון נכונה ומדודה על פי ההוראות שנספק לכם.
  4. כסחו את הדשא כשהוא מגיע לגובה הרצוי והנכון.

הקפדה על השלבים הפשוטים האלה תאפשר לכם ליהנות ממדשאה חלומית שתשדרג את המראה של הבית שלכם, ותאפשר לכם ליהנות בכל פעם שאתם מציצים לגינה. במקום לצפות בדשא נבול ומצהיב ומחלקות קרקע קירחות ובוציות, תהנו ממראה של מדשאה ירוקה ואמיתית, בדיוק כמו זו שהאדריכל הציג לכם בקטלוג.

ניתן להתנסות מבקבוק 1 ליטר של KF-30 באתר, ולהתחיל ליישם במדשאה באופן מיידי.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ