03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לסגור חורף גשום עם עץ תפוזים מפואר ושופע?

איך לסגור חורף גשום עם עץ תפוזים מפואר ושופע?

איזה פרי יותר ישראלי מהתפוז? התפוז הוא אחד הפירות האהובים ביותר בישראל, ולא רק! התפוז הישראלי נחשב לאיכותי וטעים ומשווק לכל אירופה. אפשר לאכול את התפוז סתם כך, פשוט לקלף ולאכול את הפלחים,  ניתן לעשות ממנו מיץ תפוזים טבעי ועשיר בויטמין C למערכת החיסונית, סלט פירות ועוד מתכונים יצירתיים… קבלו את העץ המושלם של אודי:

זהו דשן על בסיס מינרלי, אורגני ומותאם לגינות במצעים מנותקים בכל עונות השנה! מכיל את כל האלמנטים הנחוצים לצמח, לצד תערובת אורגנית עשירה של אצות וצמחים מן הטבע, המכילה אנזימים, ויטמינים, חומצות אמינו ועוד המון אלמנטים טבעיים אשר שמשמשים כמערכות עזר לספיחת מינרלים, מניעת מחלות, עמידות בתנאים קיצוניים, שורשים בריאים, צמיחה מהירה ויציבה ושיפור תנאי הקרקע.

העץ הזה שעשה אותנו שמחים! כל כך הרבה פרי, מיץ נפלא, אודי מרוצה ואנחנו גאים לעזור. ככה זה כשמדשנים עם KF30: מקבלים צמיחה, הצלחה, פרי!

העץ השופע, שממוקם בצפון עמק החולה בן שנה ו-3 חודשים. קיבל דישון ב-KF30 משלב הפריחה, החנטה ועד לקטיף.

אנחנו גאים לקחת חלק בהצלחה של הצמיחה היפהיפה שניצבת לפנינו כאן.

גם לכם כדאי לגדל תפוזים בגינה, ועם ה-KF ההשקעה משתלמת. אם עוד לא ניסיתם את ה-KF, אף פעם לא מאוחר מידי! הצוות שלנו זמין לייעוץ, הכוונה ושאלות לגבי גידול ודישון מותאמים אישית ביחס לגידול ולתנאים הקיימים אצלכם: החל משלבי שתילה, קטיף ועד לשלבי שיקום במידת הצורך. ליצירת קשר לחצו כאן

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ