03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לשקם את הגינה

איך לשקם את הגינה

לעתים הגינה הביתית מגיעה למצב שניתן לכנות אותו “קטסטרופלי” ואנשים רבים חוששים שעברו נקודת אל חזור מסוימת. לא מדובר בהכרח בתוצאה של הזנחה מתמשכת אלא לעתים בחוסר ידע, טיפול באמצעות חומרים שאינם אופטימליים לגינה או פשוט קפיצה קטנה לחופשה בה הגינה נותרה ללא השגחה.

ניתן לומר בהכללה שאצל רוב האנשים, הגינה הביתית לא נראית כפי שהיו רוצים לראות, ובהדמיות הצמחים נראו בריאים, ירוקים וזקופים בהרבה ביחס לתוצאות בשטח (וודאי לאחר שנים מעת הקמת הגינה).

בסרטון ששלחה לנו מרתה, היא מתארת את מצב הגינה שלה עד לא מזמן:

פיקוס שהיה “ממש ממש מסכן”, דקל “מסכן, לבן, כמו שלג” שסבל מכינמת, הצמחייה על החומה לא התרוממה, ועוד..

מרגע שמרתה שמעה על kf-serfico, היא התחילה לשלב את הדשן האורגני המיוחד בשגרת הטיפול שלה בגינה: היא הוסיפה אותו למדשנת האוטומטית ויישמה אותו בריסוס על יתר הצמחים. התוצאות לדברים היו מיידיות:

“הכל התחיל לפרוח ונהיה ירוק… אין לי כינמות”, ניתן לראות כמה העלים בריאים ואיתנים ורחוקים מהמצב אותו היא תיארה בתחילת הסרטון. גם בגינה הקדמית שלה ניתן לראות עץ מנגו שנשתל רק לפני שנה וכבר מצמיח פירות טעימים ועסיסיים, וכן שיח ורדים יפהפה שלדבריה עד תחילת הריסוס בסרפיקו עשה המון בעיות והיה נגוע בכתמים צהובים.

מרתה התחילה ליהנות מהגינה שלה, היא מכנה אותה “גן עדן בהקמה”, היא מספרת שמאז שהתחילה לרסס את הדשא בkf, היא נהנית לשבת עליו בשבתות בבוקר.

בין אם יש לכם בעיות בגינה, או שאתם רק רוצים לבחון האם ניתן שדרג אותה עוד, אנו מזמינים אתכם להתנסות בדשן בו משתמשת מרתה: “kf-30”. ניתן להזמין בקבוק 5 ליטר של דשן סרפיקו אצלינו באתר ולהתחיל ליישם אותו באופן מיידי.

בהצלחה!

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ