03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך מגדלים בבית עץ אגסים?

איך מגדלים בבית עץ אגסים?

מי לא אוהב אגסים? מדובר בעץ ייחודי, בעל פרי טעים ויפה במיוחד. מדובר בעץ בעל פריחה יפה ומרשימה מאוד  במהלך חודשי האביב, תוספת ייחודית ומעניינת לכל גינה ביתית. יחד עם זאת, האגס הוא פרי שאינו קל לגידול. מדובר בעץ הדורש קור (שאינו אופייני כלל למרבית חלקי הארץ) ויחד עם זאת דורש גם שמש מלאה לשם תנאי גידול אופטימליים.

את  האגס מומלץ לשתול בסוף החורף כאשר תקופת הפריחה שלו תתחיל באביב של השנה העוקבת לנטיעה. יש לציין כי בשנים הראשונות מומלץ לדלל את כל פריחת האגס. ואם תהיתם בנוגע לפרי – הוא יגיע מיד לאחר האביב, סביב חודשים מאי, יוני, יולי ואוגוסט כאשר המועדים הספציפיים יכולים להשתנות בהתאם לזן האגס שבחרתם.

זני האגס המרכזיים שנהוג לגדל באופן עצמאי הם זן ספדונה וזן נאשי. יחד עם זאת, זן הספדונה נחשב קשה ומורכב יותר לגידול ועל כן מגדלים רבים ממליצים על זן הנאשי – שאמנם נראה מעט פחות “אגסי”, אך מהווה עץ ייחודי בנוף של הגינה.

חשוב להדגיש כי שתילה של עץ אגסים מומלצת על ידי רכישת שתיל ממשתלה בעלת אמינות גבוהה מאוד, היות ולא כל זרע או חוטר יניב עבורכם פרי.

https://www.facebook.com/VGI.KF/videos/1273847529478667/

מי שלאחרונה כן הצליח לראות פירות רבים על  עץ האגסים שלו הוא חבר טוב שלנו, נוריאל.

“זה עץ אגסים שלא ראה פירות מימיו” מספר נוריאל בתחילת הסרטון המצורף ומוסיף –  “אחרי שני טיפולים של KF – בבקשה” ומציג לקהל כמות רבה של פירות על עץ אגסים חזק ומרשים במיוחד.

חולמים על עץ אגסים בגינה? הגיע הזמן להפסיק לחלום ולהתחיל להגשים. חברת VGI תשמח ללוות אתכם כל הדרך אל עץ בריא ומניב בחצר ביתכם. הדשן האורגני שאנו מייצרים הפך את העץ האגסים של נוריאל לעץ מניב ועשיר ויוכל לסייע גם לעצים שבגינה שלכם. צרו איתנו קשר עוד היום.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ