03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך רותם מיקנעם גידל גינת פרי מקסימה

איך רותם מיקנעם גידל גינת פרי מקסימה

אוגוסט 2020. רותם, הגנן החביב שמופיע בוידאו שלפניכם שותל גינה. בגינה יש מערכת דישון בילט-אין והוא משתמש בחומרים שלנו כבר מהיום הראשון. הצמחים קיבלו -KF30 בתוספת KF Serfico.

מכאן התוצאות לפניכם. אנחנו רוצים לשבח את הגינה שלו שמצמיחה כל כך יפה ומניבה פרי, על כך שמגוון הגידולים שלה פשוט מעלף! הכי בא לנו לבקר ולקטוף יחד איתו. אז מה יש לנו פה, וזו כמובן רשימה חלקית: 

* פטל אוסנה שחור: האוסנה היא בעצם פטל תרבותי המצטיין בגודל ובאיכות היבול. ייחוד הזן מצטיין בטעם המניב פרי גם באיזורים חמים כמו שלנו.

* גוג׳יברי: הסופר פוד הטרנדי שעשיר בנוגדי חמצון, ויטמינים וסיבים תזונתיים. מחקרים אף הוכיחו שהוא גם משפר את התפקוד הקוגניטיבי, מעכב הזדקנות ותומך בירידה במשקל. 

* תותית: שייכת למשפחת ההדסיים העמידה והקלה לגידול, היא שיח ירוק עד בעל שורשים מתונים שיכול להגיע לשלושה מטרים. פורחת באביב, מבשילה בקיץ.

* דובדבן סידר ביי: הסידר ביי שייך למשפחת ההדסיים שגדלה באופן מוצלח מאוד בארץ, הוא מניב שפע פירות באופן הדרגתי כזה שבמשך רוב השנה יש עליו פרחים ופירות בשלבי הבשלה שונים.

איזה כיף לרותם שהוא יכול לקום בבוקר בהיר, לקטוף, ולאכול ישר מהעץ. אנחנו מאחלים לו המשך גינון אוהב ופורה כמו שאנחנו רואים כאן עכשיו. המשך כך! 

רוצים גם גינה שתוציא את העיניים לשכנים ותעשה לכם נעים בבטן ובלב?

נסו את התכשיר שלנו – KF30. 

יש לכם שאלות? תוהים איך, מתי, כמה ואיפה, הכי טוב להשתמש בתכשיר ביחס לתשתיות הקיימות אצלכם?

דברו איתנו – נשמח לסייע. 

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ