03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

גידול דקלים והדרים באדניות מתכת על מצע מנותק

גידול דקלים והדרים באדניות מתכת על מצע מנותק

תראו איזו מרפסת מדהימה – לתפארת מדינת ישראל! ואכן חומרי הדישון הביוסטימולנטים הם תוצרת הארץ באיכות הכי גבוהה עם תוצאות שלא משאירות מקום לספק.

מצע מנותק היא שיטה חקלאית לגידול צמחים במנותק מהקרקע: בעציץ המונח על-גבי משטח אטום, בה נהוג להשתמש בשנת שמיטה, לצמחי נוי או לגידול ירקות ללא חרקים. 

רון הגנן המאושר מכריז: ״נוסחה מנצחת לא מחליפים״! מה שהוא עושה בשביל שהדקלים וההדרים שלו יראו מדהים באדניות המתכת הוא לשלב KF-SERFICO ביחד עם G&B – מושלם למצעים מנותקים.

מה זה G&B

זהו דשן על בסיס מינרלי, אורגני ומותאם לגינות במצעים מנותקים בכל עונות השנה! מכיל את כל האלמנטים הנחוצים לצמח, לצד תערובת אורגנית עשירה של אצות וצמחים מן הטבע, המכילה אנזימים, ויטמינים, חומצות אמינו ועוד המון אלמנטים טבעיים אשר שמשמשים כמערכות עזר לספיחת מינרלים, מניעת מחלות, עמידות בתנאים קיצוניים, שורשים בריאים, צמיחה מהירה ויציבה ושיפור תנאי הקרקע.

מה זה KF-SERFICO?

ביוסטימולנט טבעי, שאינו מזיק לסביבה ויעזור לגינות שלכם לצמוח בצורה חסרת תקדים! מכיל מיצוי של אצות, עשיר בחלבון ומינרלים, בשילוב עם מיצוי ספונין טבעי מצמחים מדבריים. מיצוי האצות הינו ספק של מיקרו ומאקרו נוטריינטים ושל חומרים שונים הפועלים כמאיצי צמיחה.

למה זה עובד?

דשני VGI הם ביוסטימולנטים העשויים מחומרים טבעיים בלבד. החומר אינו יוצר את התמכרות הקרקע לחומר הדישון ובכך שומר על כוח עצמאי תוך כדי טיפול. החומר נותן תוצאות מטורפות, והסרטונים מדברים. 

גם אתם רוצים לגדל על מצע מנותק?הכירו את המבצע שלנו: GARDEN&BALCOBY + KF-SERFICO – שילוב מעולה שנוסה על מצעים מנותקים. יש לכם שאלות? תוהים איך, כמה ומתי הכי טוב להשתמש בתכשיר ביחס לתשתיות הקיימות אצלכם? דברו איתנו – נשמח לעזור וללוות. ליצירת קשר לחצו כאן.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ