03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

גידול ירקות למאכל? מדשנים רק עם KF

גידול ירקות למאכל? מדשנים רק עם KF

אנו מאוד ממליצים על גידול ירקות בבית ואף כתחביב עם הילדים – יש לכך ערך עצום, גם בהכרת הטבע של כדור הארץ בו זכינו וגם בסיגול כישורי חיים משמעותיים, מעבר להנאה גדולה. אבל כשמגדלים ירקות חשוב לזכור שיש לעשות הכל באופן טבעי תוך הימנעות מחומרים כימיים מסוכנים. כמו שעשו חברים שלנו – במשתלת הרואה:

במשתלת הרואה מדשנים את חלקות הירקות לקטיף עצמי ושיווק שלהם במשך שנים עם KF העשוי מחומרים טבעיים בלבד. מדוע? כי כאשר מגדלים גידולים למאכל, אסור לקחת סיכונים. לא מהמרים על הבריאות ומשתמשים אך ורק בחומרים טבעיים.

ומעבר לביטחון הגדול שבשימוש ב-KF, שאינו מסוכן לאדם ולאף ייצור חי, יש גם יתרון גדול נוסף – צמיחה! ראו בסרטון כמה צמיחה מבורכת מתקיימת במשתלת הרואה. סלק, לפת,  חסה, ליצ’י ועוד רבים – כולם צומחים בכמויות רבות מאוד בזכות הטיפול המסור והקבוע ב-KF30.

כשעובדים עם KF בגידול ירקות, הם גם נחשבים אורגניים – מאחר וה-KF  אינו מכיל חומרים כימיים. מעבר לשימוש ב-Kכ, מספרים לנו משתלת הרואה שכל הטיפול בחלקות נעשה אופן ידני מתוך מטרה להמנע בצרכי הדברה. טבע, בריא ובטוח.

יש לך שאלה הנוגעת לגידול ירקות? הצוות המקצועי של חברת VGI כאן למענך. נשמח לספק כל ייעוץ והכוונה לדישון נכון וגידול מוצלח של תותים. צרו איתנו קשר עכשיו דרך עמוד יצירת קשר.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ