03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

הגינה של יוני משגשגת בזכות 30KF

הגינה של יוני משגשגת בזכות 30KF

רק שבועיים לאחר שהחל לדשן ב-30KF יוני שלח לנו סרטון מדהים, בו הוא מציג לנו את הגינה שלו והפריחה המדהימה שהגיעה בזכות השימוש בדשן שלנו. יוני מספר כנות: “לפני שבועיים וחצי התחלתי להשתמש ב-KF30 וראה איזה פלא, אני רואה צימוח של עלים חדשים בהיקפים שלא הכרתי קודם”. ברגע זה אנו רואים מגוון עצים פורחים גדול וגם פרחים מלאי צבע ויופי פורחים ומשגשגים.

ולא רק צמיחה ירוקה יש ליוני בגינה, אלא גם התחלה  של צמיחת פרי נהדרת. “העץ מנגו הזה נתן פתאום פריצה” מספר יוני תוך שמציג לנו עץ חזק ומתפתח שבקרוב, אם יוני ימשיך באותו טיפול מלא אהבה – יניב גם פרי.

ועץ המנגו לא לבד. יוני מציג לנו עצים נוספים ומספר “הפומלית הזו בכלל מתחילה להתפרע פה, הלימון גם כן נותן קפיצה – ההסבר היחיד זה ה-30KF“. ואם זה לא מספיק, לקראת הסרטון יוני מציג לנו גם עץ תפוז יפיפה.

הגינה של יוני היא קסם מיוחד אבל הוא לא קורה סתם – הוא קורה בזכות טיפול נכון, התמדה ואהבה לעצים. יוני משתמש בחומרים הטבעיים שלנו, נמנע משימוש יתר בחומרים כימיים ועוקב באדיקות אחר הצמיחה של העצים שלו. כל הדשנים מבית VGI הם דשנים אורגניים ואינם מסכנים אתת הקרקע בהמלחה. אם רק תרצו, גם לכם יכולה להיות גינה כמו של יוני! אנחנו ב-VGI שמחים להעניק ייעוץ לכל מי שמעוניין לשפר את נראות וצמיחת הגינה שלו. ניתן ליצור איתנו קשר דרך עמוד יצירת קשר

מאמרים נוספים קשורים:

איך לגדל עץ תפוזים בגינה

איך לגדל עץ לימון בגינה

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ