03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

הוראות יישום KF-30 בצמחים ביתיים

הוראות יישום KF-30 בצמחים ביתיים

ככלל, כל חומרי ההזנה מסדרת KF מתאימים לכל סוגי הצמחים באשר הם, ואינם פוגעים/שורפים/צורבים את הצמחים. גם בדישון עודף.

דרכי יישום

ניתן ליישם הן בהגמעה לשורשים, הן בריסוס עלוותי והן במהילה במערכת דישון אוטומטית.

מתי להשתמש?

מוצרי KF מתאימים לשימוש בכל עונות השנה ובכל שלבי הצמיחה. המוצרים מזינים את הצמח ומשפרים אותו באופן ביולוגי וטבעי כך שבכל שלב הצמיחה הצמח יכול לעשות שימוש בחומרים הללו ולהתחזק. בין אם הצמח בהנבטה, השרשה, שתילה חדשה, פריחה, חנטה או הוצאת פרי – החומרים ישתלבו בממשק האנרגיה והעברת המוטמעים של הצמח וישפרו כל שלב. בהנבטה והשרשה ניתן לרסס על המצע והעלים או למהול במי ההשרשה, בשתילות חדשות וישנות ניתן להשקות את האדמה לכיסוי כל בית השורשים וכן לרסס על העלים.

תדירות:

כדאי ליישם אחת לשבועיים- חודש לשם התחלה וחיזוק הצמח.

מומלץ לשלב הן יישום בריסוס והן בהגמעה – כך הצמח מקבל הזנה גם מהשורשים וגם מהעלווה.

הזנה:

כל החומרים שלנו משמשים את הצמח בכל שלבי ההתפתחות שלו – בהיותו זרע שטרם נבט, משמשים החומרים כהזנה עוברית ומעודדים את הזרע לנבוט. בשלבי התפתחות בוגרים יותר משמשים החומרים בבניית מערכת שורשים מפותחת ואיכותית, העברת מוטמעים בצורה טובה יותר, שיפור ממשק האנרגיה של הצמח, עידוד חנטה ומניעת נשירת החנטים, עידוד הבשלת פירות והעברת סוכרים בצורה טובה יותר לפירות/ירקות כך שאיכותם וטעמם משתפר, וכמות הפרחים והפירות גדלה משמעותית!

השבחת המצע לפני שתילה:

באם הנכם באים לשתול באדמה חדשה מומלץ להזין את האדמה טרם השתילה. יש למהול כ- 50 מ”ל KF-30 ב- 1 ליטר מים, להשקות את האדמה שתהיה לחה ולערבב טוב, בידיים, להכנסת אוויר והתפוררות גושים. החומרים יתחילו לעבוד באדמה ויזינו את המיקרו-אורגניזמים השוכנים בה כך שהללו יפרקו את החומרים באדמה ויגישו אותם לצמחים בעת השתילה. לא מומלץ להמתין זמן רב מדי עד השתילה ויש לשתול מיידית או לאחר כמה שעות.

יישומים עבור עידוד הנבטה:

באם אתם מנביטים זרעים על מצע צמר גפן/ מעט אדמה ניתן לרסס על הזרעים והמצע תמהיל של KF-30 ומים – כ- 50 מ”ל KF בתוך 1 ליטר מים ולרסס. החומרים יתחילו לעבוד בתוך הזרע ויעודדו את נביטתו.

יישומים עבור השרשה במים:

באם אתם משרישים צמח בתוך כוס מים/ בקבוק זכוכית ניתן להוסיף למים מעט KF (כ-10 מ”ל) והלה יעודד את הצמח להוציא שורשים חדשים כך שניתן יהיה לשתול אותו באדמה.

עבור חיזוק הצמח בעת העתקת מצעים ושתילות חדשות:

יש להשקות את האדמה ובית השורשים ומומלץ גם לרסס את העלים – 100 מ”ל KF בתוך 1 ליטר מים.

שימוש ואחסנה

יש לנער היטב את הבקבוק לפני כל שימוש ולאחסנו במקום קריר ומוצל.

לקריאה נוספת:

מה זה KF30?

KF30 הוא דשן אורגני המופק מביו-סטימולנטים שנועד להזין את הקרקע והצמח בגינה.

מדובר בדשן נוזלי פופולארי במיוחד בגינות ביתיות. הדשן הוכח כמסייע בהגברת התפוקה והצמיחה ובהגברת העמידות בפני מחלות ומזיקים.

הדשן נמכר במגוון חבילות:

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ