03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

הכירו את הגינות שמשגשגות בזכות KF

הכירו את הגינות שמשגשגות בזכות KF

יניב הגנן מציג את המהפך שטיפולי KF עשו לגינה.

אנחנו תמיד שמחים לקבל מכם, לקוחות פרטיים וגננים דוגמאות לגינה הביתית המהממת שלכם. לראות את תוצאות טיפולי ה-KF ולשמוח על ההצלחות שלכם כל פעם מחדש. הפעם הגנן המצוין יניב שמעון שלח לנו את הסרטון הבא –  כך נראית גינה שמטופלת ב-KF לאורך כל השנה. צפו:

הגינה מטופלת בכל ימות השנה ב-KF. הדישון הקבוע מבטיח שהשורשים של העצים והפרחים יצמחו להיות חזקים באופן משמעותי ועל כן יחזיקו מעמד למול קשיים שונים (כדוגמת חום קיצוני שמאפיין את הקיץ הישראלי).

בסרטון יניב מציג לנו פריחה שלא נגמרת:

עץ המנגו פורח במיוחד בעוצמה רבה.. ניתן לראות בסרטון עצמה חזקה מאוד של פריחה המבשרת על הכמות הגדולה של הפירות שיגיעו בקיץ.

לצד עץ המנגו יניב מציג לנו עץ ליצ’י מלא בפריחה גם הוא, ועליו בצבע ירוק-ירוק – ירוק כזה שניתן להשיג רק באמצעות טיפולי KF. יניב ממחיש מקרוב את חוזקם של העלים. חוזק זה נובע משורשים חזקים וממצבו הבריא עד מאוד של העץ.

חשבתם שאלו כל העצים בגינה הקסומה? ליניב יש עוד הפתעות בדרך:
עץ פלפל אנגלי שצומח בגינה, עליו יניב מספר: “העץ מפוצץ בפריחה”, תוך כדי הדגמה כמובן. ולצדו עץ תות – “העץ תות הזה היה על סף מוות כשהגעתי לפה. פעם בחודש, 4 פעמים נתתי לו KF-30 וסרפיקו 25 סמ”ק מעבר לדישון (ב-KF-10). העץ הזה השנה לראשונה ייתן צל”.

ולא רק עץ התות שובר שיאים בגינה המצולמת, גם עץ הלימון – מביא פרי לראשונה אחרי 7 שנים. “עשרות פירות היו לו” יניב מספר ומוסיף: “הוא הביא פרי ללא כימיקלים, קטפתי השבוע את הלימונים האחרונים וכבר יש לו גל פריחה חדש – מדהים, פשוט מדהים”.

חולמים על גינה פרחונית גם בבית שלכם? צרו אתנו קשר עכשיו  לייעוץ פרטני והנחיות גידול ודישון.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ