03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

המומחים ממליצים: KF – הדשן שלנו

המומחים ממליצים: KF – הדשן שלנו

זה לא סוד שכל מי שמבין דבר או שניים בעולם החקלאות כבר יודע שכשבוחרים דשן – תמיד עדיף לבחור ב-KF: בזכות התפוקה הגבוהה יותר למול המתחרים, ההתאמה לגידולים למאכל, התמחור המנצח ובעיקר בזכות התוצאות
במאמר זה ריכזנו עבורכם 2 המלצות מיוחדות שקיבלנו מאנשים שהם שם דבר בעולם הגידול הפרטי – יניב מ-iGarden ושגיא מבונסאי שופ.

יניב הוא שם דבר בעולם הגידול הביתי. הוא מספק מדריכים רבים בדף הפייסבוק שלו לגידול איכותי וטוב של צמחים. על ה-KF-30 הוא מספר לנו: “אני משתמש בזה לצמחים שלי וזה עוזר להם מאוד מאוד מאוד לגדול בכל השנה. ויותר מזה – צמחי מאכל, אני לא מרסס אותם בחומרים שאני לא מאמין בהם. ב-KF-30 יש חומרים טבעיים בלבד ולכן אין לי בעיה לרסס ישירות על צמחי המאכל ולאכול אותם. מאוד מאוד מומלץ. עוזר לכל הצמחים לגדול כל השנה ולצמחי המאכל שלנו זה בכלל מצוין. מתאים להכל: כל צמחי הבית, כל צמחי המאכל, כל צמחי החוץ, צמחי פרי – הכל. עובד הכי טוב שיש”.

לצד יניב, קיבלנו המלצה מהמומחה האהוב עלינו בתחום מאוד מיוחד – גידול עצי בונסאי. שגיא ברון מבונסאי-שופ הוא מומחה של ממש בעולם עצי הבונסאי. גידול זה מתאפיין בפרטים שונים מהגידולים הרגילים ודורש פעמים רבות תשומת לב רבה יותר ומשמעותית יותר. זה מה שיש לו להגיד על ה-Garden & Balcony, הדשן שלנו למצעים מנותקים:


שגיא מספר לנו בסרטון: “בשוק מגוון רחב של דשנים שונים – אנחנו ממליצים על דשן המינרלים של חברת VGI” ומוסיף – “זהו דשן נוזלי שמכיל את כל צרכי העץ בצורה מאוזנת ובמינונים המתאימים במיוחד לעצי הבונסאי. יש בדשן תרכובות ייחודיות שמבטיחות התפתחות טובה של שורשי העץ. שורשים בריאים וחיוניים תומכים בנוף בריא, בפריחה משמעותית, ובעמידות מוגברת למזיקים ומחלות – דבר שחשוב מאוד למגדלי בונסאי”. לאחר מכן מדגים לנו שגיא את דרך השימוש בדשן.

כשאתם בוחרים לעבוד בגינה או במרפסת שלכם עם 30KF- אתם יכולים לדעת שבחרתם להשתמש במוצר המומלץ על ידי המומחים המוכרים ביותר בארץ לגידולים ביתיים. אתם יכולים לדעת, בוודאות מלאה – שאנחנו כאן למענכם להנחיות גידול פרטני ושנלווה אתכם צעד צעד בדרך לפריחה משמעותית.

צרו אתנו קשר דרך עמוד יצירת קשר

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ