03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

הסוד מאחורי גינות שופעות ופורחות לאורך כל השנה

הסוד מאחורי גינות שופעות ופורחות לאורך כל השנה

גינות מטופחות ושופעות

גן הנוי חשוב לנו ואנו מעוניינים לשוות לו מראה מטופח עם פריחה,  עצים יפים ובריאים ודשא ירוק, ליהנות מצל בקיץ ומישיבה מרגיעה  בגינה לא חשוב מה גודלה. כדי ליהנות מכל אלה, אנו פורסים בפני הקוראים גישה שמרנית שאוצרת בתוכה סוד גדול. 

למה זקוק הצמח 

צמחים זקוקים למינרלים כדי לבנות את רקמותיהם ולצמוח,  מרבית המינרלים הללו נמצאים בקרקע. בטבע- פועלת המחזוריות  המעגלית: צמחים ובעלי חיים קמלים ומתפרקים בקרקע ליסודות  מינרליים. אותם יסודות הופכים להיות זמינים להיקלט ע”י שורשיהם  של הצמחים. כאשר אנו, בני האדם, מגדלים צמחים ,ירקות או עצי  פרי ומידי פעם קוטפים מהם לצרכינו, עלינו לדאוג להשיב לקרקע  מינרלים בכמות השקולה לזו אותה הוצאנו.

איך נחזיר לקרקע את היסודות שחשובים להתפתחות הצמח

ניתן לספק לצמח יסודות מינרליים על ידי שימוש במגוון חומרים  ותכשירים: דשנים אורגניים נוזליים – שמופקים בדרך כלל מפסולות  של תעשיית המזון מן החי, דשנים אורגניים מוצקים – זבל בעלי  חיים ו/או קומפוסט, וכן דשנים מינרליים סינטטיים. הבעיה היא  שאין לנו דרך לדעת בגינה הביתית, האם אנו מדשנים בעודף או  בחוסר. לרוב כשסימנים החסר מופיעים הצמח כבר נמצא בעקה  המקשה עליו לקלוט את המינרלים מהקרקע. דישון מינרלי עודף  הוא מהגורמים לפגיעה בפוריות הקרקע, שכן מביא לניוון אוכלוסיות  המיקרואורגניזמים, ולהמלחה.    

בגינה המיועדת לצרכי נוי, אנו יכולים להימנע כמעט לחלוטין מהוצאת  חומר צמחי, וכך להימנע כמעט לחלוטין מצורך בשימוש בדשן מינרלי. בדרך כלל בגינה הביתית אנחנו לא מחפשים פירות וירקות  בסטנדרטים של מכירה סיטונאית ולכן אין צורך לתת מינון גבוה של  דשן מינרלי.

חברת VGI הינה חברה ישראלית המתמחה בפיתוח וייצור של חומרי  הזנה לגינון הביתי והמוסדי ולחקלאות, ותכשיריה מבוססים על מרכיבים טבעיים בלבד. החברה שואפת לפעול בהתאם לעקרונות  של גינון בר קיימא, במטרה לשמור על משאבי הסביבה, לצמצם את  השימוש ברעלים, ולתור אחר דשנים ידידותיים לסביבה ולמשתמש.  תכשירים אלה עומדים בתקנים בינלאומיים הנוגעים לחקלאות  אורגנית ומאושרים לשימוש בה.

התכשיר KF-30 פותח ע”פ תפישה הגורסת כי צמחים יודעים  לספק לעצמם את יסודות ההזנה. עלינו לעודד את הצמח ולספק  את האנזימים הטבעיים אשר יאפשרו לצמח לקלוט באופן שוטף  ויעיל את המינרליים שבקרקע. במקביל, עלינו לעודד את אוכלוסיות  המיקרואורגניזמים בקרקע לשגשג ולמחזר עבורנו חומר אורגני  למינרלים זמינים.

 KF-30 הוא חומר דישון טבעי המופק ממיצוי צמחים ומאנזימים,  והוא התכשיר האידאלי לתמיכה ולזירוז התהליך הטבעי: אספקה של  אנרגיה ליצורי הקרקע ממחזרי החומר הצמחי, חיזוק בית השורשים,  שיפור קליטת המינרלים והסעתם ברקמות הצמח. כל זה ללא  כימיקלים וללא מלחים, תוך יצירת סביבה אידאלית לשגשוג.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ