03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

מדשאות מהממות שטופלו ב-KF

מדשאות מהממות שטופלו ב-KF

אחד הדברים המאכזבים ביותר בבית עם גינה היא המדשאה. לא פעם, על אף שעות של השקעה מדיי חודש בגיזום טיפוח והשקייה של המדשאה, עם שומרת על מראה מוזנח ועלוב.

למעשה, נדיר לפגוש במציאות מדשאות שנראות כמו בסרטים, וכשפוגשים אותן, המבקרים בבית נוטים להתלהב ולהחמיא. מדשאה בריאה היא אלמנט קורן שמשדרג את כל הבית.

אחד האנשים שזכה לשדרוג משמעותי של המדשאה שלו לאחרונה הוא פרופ’ זיו רייך.פרופ’ רייך מספר שהוא משתמש ב-Kf Serfico מזה כחודש בלבד, ושהגיע לתכשיר “במקרה”. בסרטון ששלח לנו ניתן לראות דשא חזק וצומח בצבע ירוק בוהק, ללא קרחות. פרופ’ רייך מיישם את הדשן בריסוס וממליץ, לכל מי שיכול, לעשות כמוהו ובכך להפוך את הגינה שלו לג’ונגל.

לא רק המדשאה של פרופ’ רייך נהנית מהתכשירים של VGI. גם מדשאת האצטדיון בראשון-לציון מטופלת בKf-10 וב-Serfico. האצטדיון מתגאה בדשא חזק ובריא ומתמוגגים מהריח ומהמראה.

הוידאו לא עובד? לחצו כאן.

גם רון הגנן ממושב מגשימים, מספר לנו בסרטון ששלח כי הדשא קם לתחייה מאז שהתחיל לרסס אותו בדשן kf serfico. רון מעיד כי השיפור מטורף וכי לא שמר תמונות של המצב לפני משום שלא האמין שיגיע לכזו תוצאה.

הוידאו לא עובד? לחצו כאן.

גם הסוסים בגינתו של רובי נהנים מהדשא הבריא והמזין. רובי מיישם את הדשן של serfico במדשאה ללא חשש, משום שהדשן טבעי לחלוטין, אינו רעיל ואינו מסוכן. ומי יכול להעיד טוב יותר על איכות הדשא, מאשר הבהמות שאוכלות ממנו בהנאה צרופה?

הוידאו לא עובד? לחצו כאן.

אנו מזמינים גם אתכם להינות מסדרת המוצרים של VGI שתוכל לשדרג את המדשאה שלכם עשרות מונים!

צרו עמנו קשר ונתאים לכם את הטיפול המתאים ביותר.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ