03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

מה כל מגדל צריך לדעת לפני שנת שמיטה?

מה כל מגדל צריך לדעת לפני שנת שמיטה?

שנת תשפ״ב שתגיח אלינו בסוף הקיץ תהיה שנת שמיטה. אחת לשבע שנים מגיעה ״השביעית״ ֿ בשנה זו נהוג לקיים שמיטת קרקעות – לשבות מחלק גדול מהמלאכות בשדות חקלאיים, ולהשאיר את הפירות לכל המעוניין לקוטפם.


החקלאים המקיימים את השמיטה מתכוננים אליה באופנים שונים שיוכלו לשמור את הגידולים בריאים ואת הקרקע פוריה וטובה לשנים שיבואו לאחריה.


יש דברים שכל מגדל צריך לדעת: לשמיטה נכנסים עם KF, וזאת כמובן כדי שיוכל לשמור על איכות הגידול במיטבה.

צפו:

אז אנחנו למדנו לא מעט. לדוגמה, מראה לנו שי את החלקה שמיועדת לקטיף: 70% מהחלקה סבלה מקורוזיה ועלים צהובים. רק אחרי נסיונות רבים הבינו במשתלה – להניח לכל הנסיונות ולעבור לנוסחה פשוטה ומנצחת: גיזום מסיבי של החלקה בשילוב עם טיפול ב-KF-10. חצי שנה חלפה מאז המהלך המדויק והחלקה נראית מדהים! כמות הפרי יוצאת מן הכלל! ומה גם שאלו שטחים אורגנים שלא מוסיפים להם שום דבר חוץ מה-KF.

איזה כיף למי שמבקר במשתלת הרא״ה: יש קטיף עצמי (הכי כיף עם הילדים), צמחיה, בטטות, עגבניות, שעועית, פרחים וציוד איכותי ביותר לגינה ביתית או עציצי מרפסת. שמחנו לעזור לרפא את החלקה שחלתה. 

ואיזה כיף לנו כי אנחנו יכולים למקסם את מה שיש למשתלה, לפרחים ולטבע לתת לכם ולסביבתכם. אנו שמחים להעניק שירות, עזרה והדרכה לכל הגננים והגננות שרוצות ורוצים –  להיטיב עם הצמיחה.

לשדרוג הצמיחה, הרווח והסיפוק מחווית הגידול – צרו עמנו קשר ונתאים את לכם הטיפול המדויק ביותר.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ