03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

נס של צמיחה בגינה של ניסים מראש העין

נס של צמיחה בגינה של ניסים מראש העין

תכירו את ניסים מראש העין, בן נפלא להורים גאים מאוד. ניסים מספר לנו בסרטון שבשנים האחרונות הוא מתחזק עבור הוריו את גינתם באהבה ושמחה. בסרטון הוא מציג לנו פריחה משמחת במיוחד, צפו:

“אני רוצה להמליץ לכם על תכשיר שנקרא KF30″ אומר ניסים בתחילת הסרטון, ומיד לאחר מכן מציג צמחי זעתר שהתפתחו מעציץ אחד ל”התפשטות מלאה בכל הגינה, וזה רק קצה המזלג” אומר לנו ניסים.

“התכשיר הזה פשוט נותן הרבה כוח לעצים: עלים גדולים, מבריקים” מספר לנו ניסים ולאחר מכן עובר לעץ המנגו בן ה-30 שהיה חולה וכמעט לא הוציא פירות. “הוא קיבל בבמשך שנה כמעט KF30 משהו כמו פעם בחודש” ולאחר מכן? ניסים! העלים שלו נהיו חזקים, בלי חורים ומלא פירות. “הכל שופע” מסכם ניסים בנוגע לעץ המנגו.

והמנגו לא לבד. בגינה האחורית גם עץ לימון עם פרחים חדשים מהממים ופירות, ולצדו עץ קלמנטינה עם מלא פרחים לבנים. לידם גם אלוורה שצימחה לה פרח לאחר המתנה מרובה. ניסים מסכם את כל גינתו ואומר לקהל שלנו: “אני ממליץ לכם על KF30 – החומר הזה עושה פלאים”.

ואנחנו מאוד גאים להיות חלק מהמלאכה. אם יש לכם שאלות, או תרצו לקבל ייעוץ בכל נושא הנוגע לגידול עציצים צמחים, אנחנו קוראים לכם ליצור איתנו קשר.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ