03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לגדל גינה פורחת עם המון פרי ופרחים?

איך לגדל גינה פורחת עם המון פרי ופרחים?

הגינה של יעל פורחת בכל במגוון צבעים יפיפיים. ואנחנו לא מופתעים, מלבד זה שהיא גננת מחוננת ומסורה, היא מבטיחה את הצלחת הגינה באמצעות שימוש בכל מוצרי VGI. 

אצלה הדיכונדרה בריאה, עץ הלימון נותן המון, מנגו, פרחים בכל הצבעים – באמת, פשוט תענוג

יעל שיתפה את הגינה שלה בשני שלבים שונים בעונות השנה, הכי מרגש לראות תהליך.

סרטון מאביב 2023:

סרטון מחורף 2023:

הפעם יעל שיתפה איתנו חלקה שמלפני כמה חודשים הייתה ברובה זרעים, ולאחר כמה חודשים של שימוש במדשנת או במרססת הגינה שופעת אושר ובריאות. היא השתמשה בכמה ממוצרי VGI >

KF-30

תכשיר הזנה אורגני וותיק המותאם בעיקר לשימוש בגינות ביתיות, מוכר ופופולרי מאוד. הבחירה האולטימטיבית לכל המבקש לטפח גן פורח לאורך כל השנה תוך שימוש בתכשירים ידידותיים לסביבה ולאדם. ניתן למצוא גם מכל בגודל 1 ליטר. מושלם לתבלינים ולכל סוגי העציצים, הצמחים והעצים.

KF-MICRO 

חומצה אמינית פלוס 7 מיקרואלמנטים – ברזל, מנגן, אבץ, בורון, מוליבדן, מגנזיום, סידן. מסיע לזמינות המינרלים וספיגתם ברקמות הצמח. מצוין למדשאות לאורך כל השנה, לריסוס עצי פרי להשלמת מחסורים בכל סוגי הצמחים, לשיפור ייצור הכלורופיל והשפעה על גודל פרי/ירק. הפחתה של מחלות בצמחים הנובעות מאי נידות מינרלים

KF-Amino

לפרי מלא צבע וטעם.
תכשיר המכיל שילוב ייחודי ומאוזן של חומצות אמינו בצורתן הטבעית, הנקלטות בקלות ברקמת הצמח והפרי. 

התכשיר מסייע לתפקוד התקין של הצמח בתנאים של עקות חום ויובש, וכן מסייע לתהליכי צבירת הסוכרים בתאי הצמח. מומלץ לשלב עם KF-SERFICO.

KF-Serfico

מכיל מיצוי של אצות, עשיר בחלבון ומינרלים, בשילוב עם מיצוי ספונין טבעי מצמחים מדבריים. מיצוי האצות הינו ספק של מיקרו ומאקרו נוטריינטים ושל חומרים שונים הפועלים כמאיצי צימוח. הוא מהווה תוספת יעילה לכל תכשירי ההזנה המינרליים. KF-SERFICO יסייע לקליטה של המינרלים דרך עלוות הצמחים, ללא צורך בחומרים משטחים נוספים. מושלם למדשאות.

כל תכשירי VGI הינם טבעוניים, ביוסטימולנטים שאינם יוצרים את התמכרות הקרקע, ונותנים תוצאות וצמיחות יפה שבריאה לדבורים, לכלבים ולילדים שמסתובבים בגינה בכיף!

רוצים גם גינה יפה כמו של יעל? דברו איתנו.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ