03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לגדל דשא ירוק-ירוק?

איך לגדל דשא ירוק-ירוק?

הדשא הוא מרכיב אסתטי חשוב מאוד בחיים המודרניים, בייחוד לאור העובדה שרוב בני האדם מתגוררים באזורי העיר וזקוקים לריאות ירוקות לרפואה. דשא מקשט גם גינות פרטיות או משותפות בבניינים, בבתי קרקע, ובשטחי חוץ של בנייני משרדים רבים. אדריכלות נוף, שנקראה בעבר ‘אדריכלות גנים’, היא תחום חשוב בתוך העיריה של ערים רבות, שעוסק בתכנון של מרחבי החוץ, ציבוריים או פרטיים. החשיבות הרבה בפיתוח כיכרות, גינות, פארקים, טיילות, רחובות ואפילו חצרות בתים מאפשר לתכנן את היחס שבין המבנים לקרקע ולנוף, ובין האדם לטבע או לסביבתו העירונית.

לדשא חלק קריטי בתכנון זה. מעבר ליתרונו האסתטי, הדשא רך ונעים למגע, לדריכה ולישיבה, סופג רעשים ומונע אבק ולכלוך, ולכן נבחר למשטחים נרחבים כמו פארקים ואצטדיונים, כמו גם לשמש רקע לגינות שסביבן פרחים או עצים.

הדשא בגינה של שמוליק אברבוך ירוק כל השנה, ולמעשה גם הפרצוף של השכנים.

המדשאה, שצבעה ירוק עד, היא היהלום בכתר של שמוליק, ואין סוג צמחייה שלא גדל בגינה שלו: פרחים במגוון סוגים, תבלינים, אבוקדו, פומלות ועוד, והכל בשפע ובאיכות חלומית.

הדשא הנפלא מסוג דרבן, בעל עלווה מקסימה ואינו מגיע לתפרחת, ושמוליק מקפיד לכסח אותו כל 7 ימים. שמוליק מגדל את הדשא במקצועיות רבה, על פי התנאים המתאימים לו. כך למשל הוא משקה אותו מעט אך לעיתים תכופות מאחר והדשא גדל על מצע של טוף, שאינו סופח מים. ובקיץ – שמוליק משקה אפילו 3 פעמים ביום כדי להתגבר על החום.

הדרבן, או הדרבן גראס, הוא דשא ממוצא אפריקאי. הוא בעל מרקם גס, עמיד ונח לתחזוקה. בשל מוצאו הוא רגיל לאקלים חם, אך בהיותו עמיד במיוחד בתנאי צל, אך נוח גם לגידול בשמש עם השקיה קבועה, הוא מתאים מאוד לגידול בארץ. הדרבן גראס גדל בקצב מהיר שדורש כיסוח כל שבועיים לכל היותר -או כל שבוע כמו אצל שמוליק הקפדן- ומתאים לגינות פרטיות וציבוריות ללא דריכה מרובה.

גינה כל כך יפה בהחלט מצריכה השקעה והתמדה. עם זאת, אנחנו מרוצים כשבעל הגינה המאושר מספר לנו: ״הכל בזכות KF-10״. ואכן, לטיפוח הדשא המושקע והיפהפה, שמוליק משתמש בשניים מתכשירי הדישון המובילים והאהובים שלנו: KF-10 בתוספת KF-Serfico.

מה הוא ה-KF-10?

תכשיר הדישון הביוסטימולנטי שלנו, גרסה מרוכזת ועוצמתית של KF-30 המוכר והוותיק.

ומה זה KF-Serfico?

ביוסטימולנט טבעי, שאינו מזיק לסביבה ויעזור לגינות שלכם לצמוח במהירות ובצורה בריאה.

שניהם, כמו כל התכשירים שלנו, מבוססים על חומרים טבעיים בלבד, ואינם מזיקים לקרקע ולסביבה כמו דשנים כימיים או אורגניים לכאורה.

אין ספק שדשא כזה גורם לכולנו להיות ירוקים ולרצות משטח כזה בבית. רוצים שנדריך אתכם כל הדרך עד לדשא חלומי? דברו איתנו.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ