03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לגדל עצי בונסאי מהממים בבית? צפו בגינה של גיא מחיפה

איך לגדל עצי בונסאי מהממים בבית? צפו בגינה של גיא מחיפה

אפשר רק להתפעל מהגינה המדהימה של גיא בשכונת דניה, הממוקמת גבוה בחיפה. אנחנו מלווים את גיא מהקמת הגינה ב-2017, והיום כבר אי אפשר לקרוא לה גינה, אלא ארמון בוטני קטן!

ואם כבר קטן – תראו את עצי הבונסאי הנהדרים שגיא מטפח במסירות והשקעה, עצים שדורשים המון תחזוקה.

המשמעות של בונסאי ביפנית היא “גננות על מגש”, ומדובר באמנות גידול עצים בצורה ננסית, במטרה ליצור אסתטיקה צורנית שתשרה אווירה נעימה. עצי הבונסאי אינם ננסיים גנטית, וצורתם המזערית נשמרת על ידי גיזום מכוון בשורשיו וענפיו, מלאכה שיש להתמיד בה באופן קבוע.

אחזקת הבונסאי דורשת השקיה ודישון קבועים וכן טיפול במזיקים ובמחלות. עצי הבונסאי של גיא ברובם עצי זית, והם מטופלים ב-KF-OLIVE וב-KF-SERFICO ששומרים עליהם נקיים מחרקים, יפהפיים וירוקי-עד, ממש כמו ההשראה לאמנות זו – נופי הטבע ביפן.

ה-KF-OLIVE הוא תכשיר הזנה ייעודי לטיפול בעצי זית, בכל שלבי התפתחות הפרי. למי שרוצה לגדל עצי זית בעציץ או בגינה, התכשיר הזה אידיאלי. הוא עשוי מחומרים טבעיים בלבד, משפר צימוח וקליטת חומרי דישון ומחזק את מערכת השורשים.

עץ הזית, עץ ירוק-עד הגדל בר בארצות הים התיכון נחשב לסמל ארץ-ישראלי. פריו הוא אחד משבעת המינים, “ארץ זית שמן ודבש”, ומשמש למאכל ולייצור שמן הזית.

ומה עם האהבה של גיא לדשא? הלסת נשמטת מהפלא הזה שהוא מטפח!

מדובר בהתמכרות של ממש, כי לגיא יש את הדשא הכי ירוק, צפוף ומבריק. הוא מטפל בו בKF-30 ו-KF-SERFICO פעם בחודש, ומפעיל גם את הילדים סביבו לעזור בדישון מאחר ומדובר בחומר לא רעיל העשוי מרכיבים טבעיים. אנחנו מאושרים מהתוצאה.

הדישון המדויק שניתן באופן קבוע, ההשקעה בכל פרט קטן, הפריטים היקרים המשובצים בגינה הזו – כל אלו הופכים אותה לקסם של ממש.

רוצים שנלווה גם אתכם ביצירת גינה ביתית? אנחנו כאן להתייעצות בענייני דישון וגינון!

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ