03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לגדל עצי זית מצליחים ומשגשגים?

איך לגדל עצי זית מצליחים ומשגשגים?

תראו את המטע היפהפה של ראמז שצומח בירוק כהה ועשיר, בזכות ריסוס ראשוני של KF OLIVE שלנו! הפעם הוא בחר לרסס אותו יחד עם KF LION, וכבר אחרי שבוע וחצי אפשר לראות צמיחה מדהימה ואת העלווה היפה של הזית!

עץ הזית, או ‘זַיִת אֵירוֹפִּי’ (שם מדעי: Olea europaea) הוא עץ ירוק-עד ומקורו ממש כאן במזרח התיכון, בארץ ישראל וסביבותיה! כאן הוא תורבת לגידול כבר לפני 7,000 שנה.

הזית הוא אחד משבעת המינים שנשתבחה בהם ארץ ישראל, המכונה בתנ”ך “ארץ זית שמן ודבש” ועל כן הוא בעל חשיבות גדולה בדת ובתרבות היהודית.

הזית הוא כמובן סמל לשלום: עוד בספר בראשית מתוארת יונה ובפיה עלה של זית, המבשרת לנוח על סיום המבול. והאם ידעתם שסמל האו”ם הוא שני ענפי זית שחובקים את העולם? 

פרי עץ הזית משמש למאכל לרוב לאחר תהליך של כבישה, והוא אפריטיף ים-תיכוני מושלם. ראיתם פעם שולחן טאפאס או מאזה יווני בלי זיתים?!

ואיך אפשר בלי שמן הזית, המיוחסות לו סגולות רפואיות ותזונתיות מדהימות! הוא משמש במטבח הישראלי לתיבול, טיגון, בישול ומה לא.

תראו איך ראמז ששלח לנו את הסרטון מרוצה עד השמיים! בזכות ה-KF OLIVE הוא נהנה ממטע פורח בירוק-עד נפלא.

רוצים גם לגרום לעצי הזית שלכם לצמוח ולשגשג? יש לכם עץ זית עתיק בגינה שאתם רוצים לרענן? צרו איתנו קשר ואנו נייעץ לכם באהבה ובחיוך

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ