03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לגדל פירות? רק עם טיפול ב-KF

איך לגדל פירות? רק עם טיפול ב-KF

בגינה של ישראל כהן שמחה גדולה, כי ישראל – כמו רבים אחרים, אוהב מאוד לגדל פירות וירקות. תותים, ענבי מוסקט, לימון, פיטנגו, תפוזים, עגבניות ועוד – כל אלו גדלים יחדיו בגינה אחת. ישראל מספר לנו בסרטון מיוחד ששלח לנו שהגינה מטופלת כבר שנה וחצי בקביעות באמצעות KF30. צפו בסרטון:

ולמה בעצם כל כך חשוב לדשן גינה כמו של ישראל רק באמצעות KF?

קודם כל, כי החומרים ממנו מורכב ה-KF הם חומים טבעיים בלבד. אנחנו מייצרים דשנים שאינם מזיקים לסביבה, אינם מסכנים בהמלחת הקרקע ואינם מכילים חומרים כימיים. כאשר מגדלים פירות או ירקות למאכל (וגם תבלינים) – נושא זה הוא ההבדל המשמעותי באיכות הגידולים. הרי, על בריאות לא מהמרים, וכולנו בטוחים שלא תרצו לאכול פרי שדושן בחומר כימי רעיל. לכן חשוב להשתמש בחומרים איכותיים וטבעיים בלבד בגינות מסוג זה.

נוסף על כך, כאשר מדובר בגינה הגדולה מן הממוצע – מדובר גם בחסכון כספי של ממש. ראשית היות ואת חומרי KF ניתן לרכוש ישירות מהאתר שלנו בעמוד החנות, בצירוף משלוח חינם עד הבית וללא מתווכים. נוסף על כך, כאשר משווים את עלות חומרי הדישון שלנו למרבית הספקים האחרים (מתוך הבנה שכמות ה-KF הנחוצה לגינה קטנה משמעותית מכמות של דישון כימי) – פערי המחיר משמעותיים למדי.

אז לסיכום, מהגינה של ישראל אפשר ללמוד שלושה דברים מרכזיים: אחת, מגדל שנותן המון אהבה לגינה שלו – מקבל אהבה גדולה בחזרה. שנית, כאשר מגדלים פירות או ירקות למאכל – משתמשים בחומרים טבעיים בלבד, ושלישית – כאשר מדובר בגינה יחסית גדולה – ה-KF מסייע לכם לחסוך כסף. רווח נקי!

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ