03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לגדל פלפלים מושלמים בגינה? טיפים מגדעון הגנן

איך לגדל פלפלים מושלמים בגינה? טיפים מגדעון הגנן

עוד גינה מושלמת של גדעון הגנן המצטיין שתמיד משתף אותנו בתוצאות המרהיבות של דישון ב-KF30.

העץ הביא לגדעון כבר 30 פלפלים, ומלא פרחים על הדרך. ו״כל פלפל – מלמיליאן״ – תראו איך הפלפלים היפים שלו יוצאים, עם מרקם טוב, בריא, ללא מחלות, ובשפע שמשמח את כל בני הבית!

ומה הסוד שלו? דישון בתכשיר ההזנה KF30. תכשיר דישון טבעוני שמביא תוצאות מדהימות לגינה, בלי שום התערבות של כימיקל וללא מרכיבים מסוכנים לבעלי החיים!

אז איך מגדלים פלפל חריף מלימליאן בגינה הפרטית?

למעשה, הפלפל החריף הוא למעשה שם כולל למונח רחב המגלם בתוכו כמה מינים של פלפלים בשם ״פלפלת״ הטעם החריף שלו מקרוו בתרכובת בשם קפסיאיצין שנמצאת בגרעינים של של הפלפל. האפקט החריף  קורה כאשר הקפסיאיצין נקשר אל קולטני הכאב בלשון ובחך. ובכללי, הוא מזון דיי חריף! הוא נחשב שמקל ל גאבי ראש, עשיר בוויטמינים, אשלגן, זרחן, גופרית ומגנזיום, מחזק את המערכת החיסונית ואף נמצא כיעיל לירידה במשקל וליצירת תחושת שובע. מספרים אפילו כי הפלפל החריף היה מהזנים הראשונים שבויתו בשיטת האבקה עצמית.

התנאים לגידול הפלפל

עונת הצמיחה שלו היא אביב – קיץ והוא צומח מהר! הוא זקוק לשמש מלאה, והרבה מים. מומלץ לקטוף ענפים חלשים שלו כדי לעודד צמיחה. עונה – אביב-קיץ. יש לו נטייה לאגירת מזיקים וכנימות ולכן אנחנו ממליצים להשתמש ב- KF-Guard שזה תוסף גאוני אם רוצים לגדל פלפלים בבית באופן אורגני לצד ה-KF30.

הגידול עצמו הוא משימה פשוטה וקלה מאוד: פשוט שותלים את זרעי הפלפל באדמה של הגינה, משקים, ומחכים לנביטה. אם אתם רוצים חיים קלים יותר – אפשר להתחיל משתיל קיים.

יש לזרוע זרעים באדמה במרווחים של 50 ס”מ. זרעי הפלפל ינבטו היטב כמעט בכל קרקע אוורירית וקלה, אם כי בשביל  לגדל באופן מושלם את הפלפל ניתן להכין תערובת קרקע שתעזור לתנאי הצמיחה שלו ותסייע בגידול יציב עם טעם מושלם – קומפוסט. יש להטמיע את זרעי הפלפל בעומק שלא עולה על חצי סנטימטרים לעומק הקרקע. לאחר מכן יש לכסות את הזרעים ולהשקות את האדמה. לאחר כמה ימים (כמה שבועות מקסימום) תסתיים תהליך הנביטה ובמהלך שלושת עד ארבעת החודשים לאחר הזריעה אתם תראו פלפלים חריפים בריאים, יציבים ומוכנים לקטיף!

רוצים לדעת עוד? יש לכם שאלות נוספות? כמה לדשן ב-KF30 ומתי צריך להוסיף KF-Guard?לבירור כל הפרטים האלו אנחנו זמינים לשירותכ. אז אל תהססו, התקשרו. ליצירת קשר לחצו כאן.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ