03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לגדל שרך בוסתן במרפסת?

איך לגדל שרך בוסתן במרפסת?

הכירו את  רמי הגנן החביב, שהתחיל להשתמש ב-KF30 לפני שלושה חודשים במרפסת שלו. כבר הוא רואה שינוי משמעותי בברק של העלים ובצמיחה שלהם. ובעיקר –  צמח השרך קפץ לגובה של 80 ס״מ. מאוד מרגש, תראו >>

מעוניינים גם לגדל שרך? הנה כמה טיפים מאיתנו >

ראשית כל, הוא משגשג במקומות לחים ומוצלים, והוא נפוץ ביערות בביצוב – בעיקר בצפון אמריקה, מקסיקו, מרכז אמריקה, פלורידה, הודו, פולינזיה וגם באפריקה – מדובר בצמח טרופי.

הוא צמח מאוד עמיד מה שהופך אותו לנגיש למגוון רחב של סביבות בהן הוא יכול לשגשג – בבית וגם במשרד. כדי להבטיח את הצלחתו, יש לעקוב אחרי כמה הנחיות.

אור

שרך הבוסטון מתאים למגוון רחב של תנאי אור, אבל הכי בטוח לשמור אותו באור שמש בהיר ועקיף. זה יסתדר הכי טוב בחדר עם חלון הפונה לצפון או מזרח.

השקיה

השקיית יתר היא טעות נפוצה בקרב בעלי שרך חרב, ולכן חשוב לשים לב לכמות הלחות שהצמח צריך. האדמה צריכה להיות לחה אך לא רטובה. כדאי להשקות את הצמח פעמיים בשבוע עד שיתחיל לחלחל מתחתית העציץ. בחודשי הקיץ כמובן כדאי להשקות קצת יותר.

לחות

שרכים משגשגים בסביבה לחה. עם זאת, חדר אמבטיה אינו הבחירה הטובה ביותר עבור צמח זה בשל רמות הלחות הנמוכות לעתים קרובות ונוכחות של כלור. אם תמצאו סביבה יבשה מדי, ערפלו את הצמח פעם או פעמיים בשבוע או השתמש במגש חלוקי נחל עם מים מתחת לעציץ.

טמפרטורה

טווח הטמפרטורות האופטימלי עבור שרכים נע בין 17°c ל-28°c, מה שהופך אותם קלים לטיפול ברוב הבתים והמשרדים.

דישון

כמובן ממליצים בחום להשתמש ב-KF-30 לדישון של השרך, כך הוא יכול לצמוח ולהתרחב עוד ועוד, בבריאות המירבית!

יש לך שאלה הנוגעת לגידול צמחים בבית או בגינה? הצוות המקצועי של חברת VGI כאן למענך. נשמח לספק כל ייעוץ והכוונה לדישון נכון וגידול מוצלח של תותים. צרו איתנו קשר עכשיו דרך עמוד יצירת קשר.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ