03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לגדל תותים טעימים? צפו בחלקת התות הכי יפה בישראל

איך לגדל תותים טעימים? צפו בחלקת התות הכי יפה בישראל

איזה כיף היה לפגוש את אבי, דור שני של מגדלי תות שדה מאיזור השרון.

אנחנו פוגשים אותו אחרי קטיף ראשון וכל התותים היפים האלו הם לפני מיון! מהצמח יר לקלקר – רואים כמה התותים בריאים, יפים גדולים ומלאים בצבע — ממש עושה לנו חשק!

אבא של אבי (ז״ל) הוא מגדל כבר החל מ-1958 והוא היה הראשון לגדל תותים בחממות מנהרה. ואבי שמח ומתרגש להמשיך את דרכו של אבא. חוץ מזה שאבא היה חלוץ בגידול תותים, הוא גם היה מחלוצי VGI, הרי ששאול סלע (ז״ל) המייסד של VGI ואבא של אביצור סלע, האיש שמאחורי המצלמה, עשה בחלקה של אבא של אבי ניסויים ופיתוחים מדהימים בדישון. אבי מספר ״שאביו של אביצור היה מגיע לאבא שלו עם דודי דישון ואופציה ותערובות״ כב בשנות השמונים. 

התותים של אבי בריאים, טעימים ויפים – וללא מחלות כלל. את התותים שלו ניתן למצוא בחנויות באיזור המרכז או דרך אתר ״ירק השדה״ שנותן שירות משלוחים ישר מהחקלאי עד לדלת של הצרכן 👏

אנחנו ב-VGI מאשרים באחריות שמדובר בסחורה עילית, 100% טבעית, עם טעם פשוט נפלא!

השנה אנחנו יודעים שהיה קושי בתות השדה באיזור השרון, אבל למזלו של אבי, בעזרת מקצועיות רבה ושימוש בתכשירי KF טבעוניים – אצלו בחלקה כמעט ולא היו נפילות כמו שאנחנו רואים התוצאות פשוט ואוו! השנה הם השתמשו בשילוש של ריסוס והגמעה בצורה שוטפת לכל העונה מתחילת הקליטה ועד הסוף.

וטיפ אחרון: בתות יש המון ויטמין C!

ספל אחד של תות מספק את כל הקבוצה היומית המומלצת של ויטמין סי, והוא מהווה גם מקור מצוין לחומצה פולית, לה תפקיד חשוב גם בייצור תאים חדשים ושימורם, ולכן היא חשובה במיוחד בזמן ההיריון.  

כל חקלאי יודע ש-KF רווח נקי לחקלאי ופשוט משתלם – תראו כמה תותים יש לאבי!

יש לך שאלה הנוגעת לגידול תותים? הצוות המקצועי של חברת VGI כאן למענך. נשמח לספק כל ייעוץ והכוונה לדישון נכון וגידול מוצלח של תותים. צרו איתנו קשר עכשיו דרך עמוד יצירת קשר.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ