03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לטפל בגינה ביתית גדולה במיוחד?

איך לטפל בגינה ביתית גדולה במיוחד?

בגינה המטריפה של לידיה תמצאו אינספור הפתעות, כמעט כל מה שתוכלו להעלות על הדעת שאפשר לגדל מאחורי הבית.

לידיה היא גננת מוכשרת במיוחד, ומשתמשת בחוכמה במוצרים של KF לפי הצרכים של כל עץ, עציץ, שיח או פרח שגדל אצלה. במסירות גדולה לידיה עושה לנו סיור בגינה האהובה עליה, ולוקחת את הזמן לתת תשומת לב לכל אחד מהילדים שהיא מטפחת.

בארבע השנים האחרונות לידיה משתמשת במוצרים של KF ולדבריה היא רואה “ניסים”. ואמנם לא מדובר בניסים או פלאות, ובטח לא במקריות – אלא במוצרים חכמים וטבעיים המכוונים בדיוק לתמוך בגידולים שלכם.

ללידיה גינה גדולה במיוחד, והיא יודעת בדיוק באיזה תכשיר להשתמש עבור כל גידול. לידיה גם יודעת לשלב את התכשירים בצורה נכונה – כל תכשיר ומטרתו המדויקת, והיא משתמשת בלא פחות מארבעה מוצרים של KF:

KF-30: תכשיר דישון טבעוני וטבעי שלא גורם להתמכרות הקרקע.

KF-10: גרסה מרוכזת של ה-KF30, מצוין לשטחים גדולים.

KF-Amino: תכשיר משלים לעבודה מיטיבה עם KF10.

KF-Guard: מגן ומטפל במזיקי עלה, מחלות ופטריות.

אצל לידיה בחצר תוכלו למצוא חמישה עצים בוגרים, חזקים ובריאים. הלימון הקטן למשל, מקסים וריחני, צבעו צהוב-ירקרק. זהו עץ לימון ננסי, בעל מבנה צפוף ומסועף ואופי טרופי שפחות רגיש לקור. העץ המתוק הזה, שרלוונטי בכל גינה למי שמבשל, מניב פרי בטעם ליים גם כצמח צעיר. הפריחה שלו ריחנית מאוד והעלים חלקים ומבריקים.

נדמה שלידיה לא יכולה לעצור, והיא גם מגדלת חמישה זנים של פטל! שחור, לבן, אדום, פטל אוסנה ופטל טיבטי. ואם זה לא מספיק מתוק אז תוכלו למצוא אצלה גם גידול של תותים.

מופלא לראות איך העצים, הפרחים והעציצים עומדים זקופים וגאים, כאילו לא שמעו מעולם על כוח הכבידה. הגבעולים עומדים איתנים, חזקים, והצמחים בעלי צבעים עזים ומרשימים, פשוט משובבי נפש.

רק תראו את מחמד ליבה של לידיה – החמניה. היא כל כך יפה וצהובה, מותחת את הגבעולים ומשחקת תופסת עם השמש, שנדמה שגם וינסנט ואן גוך לא ראה מעולם חמניה כזו.

לסיכום, כל אחת ואחד יכולים לקבל גינה כזו, קטנה או גדולה כמו של לידיה, עם השקעה ואהבה, אך בעיקר עם הזנה נכונה, טבעית, שלא מזיקה לבעלי החיים ולסביבה. הזנה כזו, תגרום לכם לצפות כל שנה לעוד שיפור, עוד צימוח ועוד פירות.

רוצים לדעת עוד על טיפול בגינה גדולה? הרימו אלינו טלפון לייעוץ עם חיוך.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ