03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לשמור על דשא ירוק ומטופח

איך לשמור על דשא ירוק ומטופח

הידעתם? הדשא קיים כבר מיליוני שנים, ושרידים שלו נמצאו אפילו בצואה מאובנת של דינוזאורים! כלומר, גם להם היה כנראה טעם טוב באסתטיקה ובתזונה.

לדשא חשיבות אסתטית גדולה, והוא משמש לקישוט משטחים נרחבים, שונים ומגוונים. מפארקים וגינות ציבוריות ועד לגינות פרטיות, איי תנועה בכבישים עירוניים ואפילו גגות!

מדוע הדשא כל כך פופולרי, כשיש בעולם כל כך הרבה סוגים יפהפיים של צמחים ופרחים? ובכן, לדשא תכונות טובות רבות: הוא רך ונעים, מתאים להליכה ולישיבה, אחיד בצבעו ומכסה משטחים גדולים ובכך מונע לכלוך כמו בוץ וחול. בנוסף, הוא מתרבה מהר ברבייה אל-זוויגית, תהליך שבו חלק מן הצמח מתפתח ומייצר העתק של עצמו ללא מעורבות של חומר אחר.

את כר הדשא הכי יפה בישראל תוכלו למצוא באצטדיון הזה! והוא כמובן מדושן בחומרים של VGI בלבד.

רק תראו איזה יופי – הדשא בריא וירוק, אחיד לגמרי כשהוא נפרש על פני שטח עצום, נוח למתעמלים כמו הילדה המתוקה בסרטון שמבצעת התעמלות קרקע מושלמת, וכמובן מותאם לאימונים ולמשחקים מקצועיים.

האמת היא, שלא כל כך יקר לטפח את האצטדיון הענק הזה אם עושים שימוש בצוות החזק הבא:

🌿 תכשיר KF-MICRO – כלאט ביו אורגני המאפשר הולכת מינרלים טובה יותר ומשפר ספיגת מינרלים בתאי הצמח

🌿 תכשיר KF-SERFICO – ביו-סטימולנט מבוסס אצות לעידוד פעילות בית השורשים ולשיפור הזנה עלוותית

🌿 תכשיר KF-10 – תכשיר הדישון המוביל בישראל, טבעוני לגמרי, ומושלם לגידולים מקצועיים וחקלאיים.

מאחר ומדובר באצטדיון מקצועי ענקי, שמשתמשים בו ספורטאים רבין ובאופן תכוף, למגרש הספורט ניתן מעט חנקן (דשן כימי) בזמנים מסוימים בשנה רק להשלמה ולפי המלצת החברה. כמובן שאין צורך בכך בגינות פרטיות, בהן כר הדשא קטן ואישי יותר, ונמצא בשימוש על ידי מעט אנשים.

אם עשינו לכם חשק לטפח כר דשא נהדר כזה בגינה הפרטית, דעו שלא מדובר בעניין מסובך מאוד, אך כזה שדורש השקעה, ואולי כדאי אף להזמין איש מקצוע שיעשה עבורכם את השתילה הראשונית.

בעבר התהליך היה ארוך וסיזיפי וכרוך בבזבוז מים אדיר, ואמנם היום ניתן לשתול מרבדי דשא, שעדיין מצריכים הכנה של הקרקע אך דורשים הרבה פחות השקעה.

עבור השתילה הראשונית, עליכם לבחור את סוג הדשא המתאים לתנאים אצלכם בגינה. שמש ישירה או צל, מזג האוויר, מטרות השימוש ותדירות הכיסוח שתוכלו לעמוד בה הם תנאים ראשוניים לבחירת הזן עבורכם.

למטרות נוי בלבד, תוכלו לבחור זן של דשא עדין וצפוף, בעל קצב צמיחה איטי. לעומת זאת, אם תרצו גינה בחצר למטרות אירוח, בילוי ומשחק, כדאי לכם לבחור בדשא נעים למגע ועמיד לדריכה, שיגדל בקצב מהיר.

ואיך שומרים עליו ירוק, נאה ואחיד?

עליכם להכיר את סוג הדשא ולדעת מהו הטיפול הנדרש. הדשא הוא אכן בולען לא קטן של מים, ובמדינה חמה כמו שלנו הוא זקוק להשקיה תכופה. עם זאת, היזהרו לא להפריז בהשקייה ועשו זאת במתינות, ובגמישות והתאמה לעונות השנה.

הקפידו על כיסוח הדשא פעם בשבוע עד שבועיים, כדי לעודד צמיחה מחודשת ובריאה, וכסחו מאמצע המדשאה והתקדמו לכיוון הפינות.

ודבר אחרון והכי חשוב – הזנה. שימוש בצוות המנצח שלנו: KF-MICRO ,KF-SERFICO ו-KF-10, מספק הזנה והגנה ייחודית. דשא מנצח הוא דשא שמקבל הזנה טבעית המאיצה את הגידול, מעודדת ספיגת חומרים ומשפרת את העמידות. החומרים הטבעיים שלנו מונעים מחלות, תורמים לבריאות הדשא ואף חוסכים בכמות מי ההשקיה.

עשינו לכם חשק לדשא ירוק-ירוק בחצר? התקשרו אלינו ונעזור בכל שלב.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ