03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך לשקם את הגינה הביתית?

איך לשקם את הגינה הביתית?

נס קרה לנו בגינה.

הגינה של יעל פשוט מהממת. איזה יום אביבי ופורח.

מה יש לה פה? מנגו, לימון, עצי פרי בשפע, וכמובן פרחים 🌷

ומה היא מספרת?

״בלי ה-KF30 עצי הפרי לא היו נראים ככה״

ואנחנו כבר מסמיקים.

ובכן, לא נצטנע – הכי אנחנו יודעים היטב ש-KF30 הוא חומר שהוא לא פחות מקסם לגינה ולצומח. ✅

מדובר בביוסטימולנט טבעי, ייחודי במינו בשוק, שאינו עושה שימוש בחומרים כימיים או אורגנים לכאורה. החומרים של VGI אינם יוצרים את התמכרות הקרקע לחומר ואינם מזיקים לחי, לצומח ולאדם ☀️

לגינה של יעל אפשר לקרוא נס רפואי.

יעל לא האמינה איך הגינה שלה משתנה לה אל מול העיניים. כל הצמחים, העצים והפרחים השתקמו בצורה מדהימה, אחרי שהחליטה לעבור לKF-30.

תסתכלו על היופי המרהיב הזה, שפע של טבע ירוק משתולל. בכל מקום תוכלו לראות שיחים שגדלו לגובה לא צפוי, עלים גדולים ומבריקים, עצים שנותנים פרי בשפע ופרחים בצבעוניות משגעת.

מנגו, לימון, עצי פרי בשפע, וכמובן פרחים, והכל בזכות המוצר הקטן והמוכשר שנקרא KF-30, והוא אורגני וידידותי למשתמש, לסביבת החי ולצמחיה מסביב. הביו-סטימיולנט העוצמתי מרחיק מזיקים שלא מאפשרים לצמחים להתפרש ולגדול בצורה טבעית, ומכיל רק חומרים טבעיים!

יעל מאושרת לפתוח את הבוקר בגינה, וממשיכה להיות מופתעת מהתוצאות. תראו למשל את האמריליס שצמח אצלה לגובה של מטר!

ובעצם, ‘אמריליס’ זהו שם שניתן לצמח זה על ידי מוכרי פרחים ובעלי משתלות, ומדובר בצמח שמקורו מדרום אפריקה. אבל האמת היא שהשם האמיתי של הצמח בגינה של יעל הוא ‘היפאסטרום’, וביתו האמיתי הוא בדרום אמריקה ומרכזה.

מחירו של הצמח מזנק בשווקים לפני כל חג, וזאת בשל הפריחה המתפרצת שלו וצבע הארגמן העז והמלהיב של פרחיו, המשרים אווירה חגיגית סביבם.

ניתן למצוא את צמח ההיפאסטרום בהמון בתים, הוא פופולרי מאוד בשל יופיו והתחושה הפרחונית שהוא מעניק. סיבה נוספת לפופולריות שלו היא ההשקעה המינימלית שהוא דורש, לעומת התוצאות המתגמלות! קל מאוד לגדל אותו בבית, ומלבד הפקעת העדינה אשר רגישה לקור, הוא לא זקוק ליותר מידי.

בזכות דשן ה-KF יעל הצליחה לשקם גם עצי פרי, המנגו מוציא פירות עסיסיים ומפנקים והלימון נותן פרי בלי סוף. בני הבית נהנים משפע של מיץ לימון, המשמש לסלטים ולמשקאות קיציים.

וכמובן אי אפשר להפסיק להתפעל מהפרחים הנפלאים המקשטים כל חלקה בגינה המדהימה הזו.

התלהבתם? גם אתם זקוקים לנס בגינה? אפשר לפנות לצוות שלנו בכל שאלה ועל גינון וגידול.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ