03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איך מגדלים גינת תבלינים מושקעת לשימוש ביתי?

איך מגדלים גינת תבלינים מושקעת לשימוש ביתי?

איזה בשלן לא חלם על גינת תבלין בבית, שתהיה זמינה וטרייה עבורו בכל ביקור במטבח?

בחצר או במרפסת, בגינה או בעציץ – זה אפשרי וזה אפילו ממש קל!

גינת תבלינים בבית היא רעיון מעולה. מגוון ירוקים מול העיניים שמפיץ ריחות מדהימים, נותן לכם את האופציה המהירה והטובה ביותר לתבל ולהעשיר את המתכונים שלכם. מתבשילים עשירים, מרקים וירקות בתנור, ועד החביתה הכי פשוטה של הבוקר שתקבל שדרוג!

מתחילים בבדיקה של חלל הבית. צמחי התבלין זקוקים למעט שמש, כשיש כאלו שזקוקים ליותר וחלקם שצורכים פחות. אחר כך תוכלו לבחור את הצמחים שמתחשק לכם לגדל, לפי טעמכם האישי והשימוש, ולהציב אותם במקומות מתאימים בבית, ליד חלונות או במרפסת. 

את האדמה יש להשקות כך שתישאר לחה, ולבסוף כמובן דישון עם ה-KF שלנו – דשן איכותי, אורגני וטבעוני, ואתם מקבלים גינה שתגרום לכם להזמין את כל החברים לארוחת ערב.

ה-KF-30 הוא ביו-סטימולנט רב עוצמה לגינה, שמותאם במיוחד לשימוש בגינות ביתיות דרך מערכות השקיה בטפטוף או התזה וכן בריסוס והגמעה.

את התוצאות של שימוש ב-KF, דשן אורגני וטבעוני, אתם רואים כאן בסרטונים. גינות שהשתקמו ממצבים שנראו בלתי הפיכים הוציאו צמחי תבלין שפורחים בגוונים מטריפים.

תסתכלו על הגינה המדהימה של עמי, בה תמצאו את כל התבלינים שאפשר לדמיין. עמי מקפיד על דישון קבוע ב-KF-30 והנענע והטימין שלו משתוללים בירוק! גם צמח הטרגון שלו ענק, הוא לא מפסיק לצמוח והגיע לגובה של מטר. המרווה והלואיזה גדלות פרא, ואפשר להוסיף אותן לתה טעים, הרוזמרין שלו יפהפה וריחני, ויש עוד המון הפתעות.

כמו עמי, גם אתם יכולים לקשט את הבית בירוק ולהקפיץ את המטבח בטעמים נהדרים.

הנענע היא מצרך נפוץ בבית הישראלי, ומשמשת בתה חם או קר, וגם להכנת משקה לימונענע קפוא גרוס בחודשי הקיץ. הנענע מעולה גם לשימוש בתבשילי דגים או רטבים.

המרווה מצוינת לחליטה במים חמים ועוזרת להקל כאבי בטן ובחילות. גם היא משמשת במטבחי שף לשדרוג מנות בשר, סלטים או גבינות, וטעמה דומיננטי מאוד.

הבזיליקום הוא תאווה לחך, וכמעט כולם אוהבים את התבלין הארומטי המיוחד הזה. הוא נפוץ במטבח האיטלקי ומקשט פיצות, פסטות וטוסטים. גם סלט הקפרזה המפורסם לא יכול בלי עלי הבזיליקום הטריים. הבזיליקום מתאים גם להכנת ממרח פסטו שמצויין לסנדוויצ’ים.

גינת תבלין היא כר פורה ליצירתיות שלכם, ויש עוד המון אופציות לגידול וטיפוח של כל מה שאתם אוהבים!

לכל שאלה, התייעצות או מחשבה > > דברו איתנו

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ