03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

איזה זן של סחלב כדאי לגדל?

איזה זן של סחלב כדאי לגדל?

הצמחים הסחלביים הם משפחת צמחים גדולה במיוחד. למעשה, המשפחה מונה יותר מ-800 סוגים וכ-25,000 מינים. הסחלבים  הם פרחים צבעוניים במיוחד המכניסים יופי רב לכל חדר בו הם גדלים. נוסף על כל זה הם צמחים אידיאליים לגידול ביתי.
איזה זן סחלב כדאי לגדל? ריכזנו עבורכם 3 שמות שכדאי לבחון.

3 סוגים של סחלבים ששווה לגדל:

  1. סחלב קטליאה

מקור הסחלב קטליאה הוא ממקסיקו, קוסטה ריקה ודרום אמריקה הטרופית. זהו זן גדול ומרשים במיוחד. מדובר בזן שצורך יותר אור מן הסחלבים הממוצעים והוא מתאים לגידול בבתיםמוארים.

רצוי לגדלו בסביבה שאופי הטמפרטורה בה הואבינוני, כלומר – לא חם על יתר המידה, ניתן לומר שבממוצע 25 מעלות צלסיוס יהיו טובות עבור הקטליאה.

חשוב להדגיש כי מדובר על אור שעובר דרך חלון הבית ולא על קרינה ישירה.

  1. סחלב אונצידיום

סוג זה יפה במיוחד ופריחתו צהובה – מנומרת. בדומה לקטליאה, גם האונצידיום צורך מעט יותר אור מן הממוצע. יחד עם זאת, הוא מעדיף טמפרטורות מעט קרירות יותר ועל כן מאוד מומלץ לגידול בימי החורף.

  1. סחלב פלנופסיס

הפלנופסיס הוא אחד מסוגי הסחלב הנפוצים ביותר במשתלות בישראל כתוצאה מכך שגידולו נחשב קל ואף קל מאוד. הוא דורש פחות אור מזנים אחרים, אידיאלי לגמרי לגידול פנימי ומסוגל לפרוח בטבעיות בטווח טמפרטורות די רחב, כלומר – הוא אינו בררן וניתן לגדלו גם בחורף וגם בקיץ באמצעות הטיפול הנכון.

לסיכום, אין ספק שכל אחת מאפשרויות אלו תוסיף רבות לעיצוב ביתך. חשוב לציין כי במידה והסחלבים מעניינים אותך, כדאי לדעת שמרבית המשתלות אינן מורכות זנים בוטניים של סחלבים. וכדי להשיג זן סחלב ייחודי, אנו  ממליצים מאוד לפנות למגדל סחלבים, כדוגמת סחלבים בשרון שסייעו רבות לכתיבת מאמר זה.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ