03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

גדעון הגנן הציל את הצמח שלו מכנימות עקשניות

גדעון הגנן הציל את הצמח שלו מכנימות עקשניות

אחד האויבים הידועים ביותר של הצמחים הן הכנימות, ולכנימות יש זנים שונים שאוהבים סוגי עלים שונים. זוהי תופעה נפוצה מאוד, אך לשמחתינו, כמו שמוכיח לנו גדעון הגנן – זה אפשרי לטפל בבעיה ולהשיב את הבריאות לצמח שלכם! 

הצמח שלפניכם סבל מכנימות והיה נראה מסכן. גדעון מספר לנו שהוא ניסה פשוט הכל מהכל, ועדין הצמח סבל ונבל. עד ש… מהפך! הוא ניסה להשתמש ב-KF Guard, והתוצאות לא איחרו לבוא. למעשה, הוא השתמש בתכשיר פעם אחת בלבד עם רדת החמה, ולמחרת בבוקר, הפלא ופלא, הכנימות נעלמו כלא היו!

הסיבה לכך היא שהתכשיר שלנו, KF Guard, מורכב מאחוז גבוה מאוד של שמן נים. 40%! וזה למעשה שמן שהכנימות מאוד לא אוהבות, בעוד שהוא לא פוגע באיכות הצמח.

חושדים שיש לכם כנימות בגינה? הנה לכם כמה דברים שכדאי לכם לדעת:

קל לזהות את הכנימות: במבט ראשון נראה עלים מקופלים בצורה לא רגילה, מבט נוסף נראה קבוצה של כנימות בחלק התחתון של העלים ,על ניצני הפריחה או על הגבעול. ואם ניגע, נחוש דביקות באיזור. הכנימות נוטות להופיע בעונות המעבר והן ניזונות מהחומרים החיונים שבתוך הצמח, ולכן הסימן הראשון לכנימות הן שהצמח נראה פתאום חסר חיות.

שמן נים הוא שמן שמופק מעץ הנים ההודי (שם מדעי: Azadirachta indica).  

מוצאו בהודו ושמן הנים שמופק ממנו עשיר בנוגדי חמצון, סטרואידים וטריטרפנואידים, כשהחומר הפעיל ביותר הוא אזאדרכטין. צבעו חום-ירוק והוא מר מאוד בגלל שהוא כל כך מרוכז. מה בדיוק שמן הנים עושה?

– פגיעה בתיאבון וביכולת האכילה של החרק

– פגיעה במערכת ההורמונלית של החרק

באופן זה, פועל שמן הנים כקטל מזיקים “רך”: החומר אינו מרעיל למוות את החרק ואת סביבתו, אלא יוצר סביבה צמחית לא מושכת עבור החרק, כיוון שהוא אינו יכול לקיים את עצמו זה ולהתרבות.

ב-KF Guard יש שילוב ייחודי של שמן נים באיכות גבוהה (40%) יחד עם מיצויים צמחיים נוספים (20%). שימוש בתכשיר ל יאפשר לצמח לשגשג בסביבת גידול בריאה, על ידי הפחתה מכרעת של קיומם של גורמים שמזיקים לצמח וחיזוק תהליכי המטבוליזם בצמח עצמו.

יש לכם כנימות בגינה או בעציץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר לכל ייעוץ ושאלה. ליצירת קשר לחצו כאן

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ