03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

הג’ונגל של גדעון – איך לגדל גינה על גג בעיר

הג’ונגל של גדעון – איך לגדל גינה על גג בעיר

חיים בבניין משותף וחולמים על גינה?

חובבי גינון אבל גרים בעיר?

שום בעיה בכלל. בצורה נכונה ודי פשוטה אפשר ליצור גינת הפתעות בכל מרפסת או גג של דירה, וליהנות מתחביב מהנה ומרגיע, וגם מאסתטיקה נהדרת ויופי זמין.

בעזרת שימוש נכון בחומרים שונים, וקצת ראייה מרחבית וחשיבה יצירתית, תוכלו לבנות גינה שתרשים את השכנים מסביב, ובטח את החברים והמשפחה שתארחו במרפסת.

ערב בירה ונשירה עם החבר’ה, או ארוחת ערב רומנטית באוויר הפתוח תחת הכוכבים – אין כמו לבלות במקום יפה ונעים לעין, בינות לצמחים ירוקים ופרחים צבעוניים שמרגיעים את הנפש ופותחים את הלב.

אז איך עושים את זה?

קודם כל תבחנו את שטח המרפסת, ונסו לדמיין איך מתחשק לכם שהיא תיראה. תבחרו סגנון, צבעים, חומרי גלם ושיטה שבה תרצו לעבוד. אפשר להשתמש באבנים מסוגים שונים לקישוט, לבחור פרחים גדולים שיתנו נגיעות של צבע, ולהוסיף מנורות ואלמנטים דקורטיביים לתליה.

מרפסת של דירה עירונית היא בדרך כלל קומפקטית, כך שיש לחשוב על ניצול המרחב באופן מירבי. בנו את הגינה שלכם תוך מחשבה על ניצול של מימד הגובה. תוכלו לבחור להניח עציצים גדולים על המרצפות, לתלות אותם על אדניות או לשתול מטפסים שיצמחו פרא ללא תכנון מוקפד ובצורה חופשית. תוכלו גם לתלות צמחי אוויר בין האדניות, ולשלב בין עציצים נמוכים וגבוהים ובין צמחייה בעלת עלווה בגוונים וצורות שונות.

תראו למשל את הגינה הפורחת של גדעון, על הגג בתל אביב. מדובר בג’ונגל של ממש בעיר!

גדעון הוא גנון ותיק ומוכשר, שיודע טוב מאוד שחומרי דישון הם הבסיס לכל גינון מקצועי ובריא. שילוב של ה-KF-30 שלנו, תכשיר הדישון הביוסטימולנטי שלנו שמותאם במיוחד לגינות פרטיות, בשילוב עם השקעה ומקצועיות, יניב תוצאות מדהימות. מדובר בתכשיר יעיל במיוחד שאינו מייצר את התמכרות הקרקע ובעיקר מביא צבע, פריחה, עמידות של הצמח, גם כשהצמחים אינם מחוברים לקרקע אלא צומחים באדנית.

גדעון משתמש קבוע ב-KF-30, תכשיר אורגני, טבעי וטבעוני שאינו מזיק לבעלי חיים ולילדים, ונהנה מצמחים בריאים בצבע של בריאות ירוקה! העלים גדולים ונקיים, צומחים מעלה בכל תפארתם. אפשר גם לראות את הורדים הדומיננטיים של גדעון שנפתחו בצורה יפיפייה ובצבעים עזים ונהדרים. כל גינה היתה שמחה להתפאר בורדים כאלו. ומי לא היה שמח לשבת באוויר הפתוח ולשתות שייק טעים כשסביבו ג’ונגל כזה, והנוף של תל אביב פרוש מולו?

עשינו לכם חשק לגינה עירונית? רוצים לתכנן מרפסת מושקעת? דברו איתנו.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ