03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

הגינה של דני – מלאה בפריחה וחיים

הגינה של דני – מלאה בפריחה וחיים

דני מצפון הארץ שלח לנו סרטון שעשה לנו טוב בלב: צילום של גינה שמדושנת באופן קבוע באמצעות KF ועל זה אפשר להגיד דבר אחד – עם תוצאות לא מתווכחים.

“אני אשמח שתראו את השינוי והפריחה גינה לאחר השימוש  ב-KF30 וKF Serfio” אומר דני תחילת הסרטון ומציג לנו עץ לימון בן 3 שנים ומשתף – זו השנה הראשונה שהעץ מניב פרי, ומוסיף גם כי העץ בגובה של 5 מטרים, אחרי גיזום כמובן. “הכל פורח, הכל מלבלב” אומר לנו דני.

עץ הלימון לא לבד בגינה. גם עץ הפומלה מלא בפריחה ולבלוב, ומוסיף לגינה של דני המון חיות ואטרקטיביות. בנקודה הזו דני מפנה את תשומת ליבנו לגמל השלמה שחי על העץ כבר תקופה ארוכה. זה חריג בנוף מאחר ולא בכל גינה נשמר איזון בעלי החיים כפי שהוא נשמר כאשר משתמשים ב-KF. מדוע? כי KF הוא חומר דישון טבעי ובניגוד לרבים אחרים, אינו מסוכן לאף בעל חיים וכמובן שגם לא לבני אדם. דני מספר שהוא שומר על הגמל שלמה כבר חצי שנה והריסוס ב-KF לא מפריע לו.

ומה עוד בגינה של דני? עץ קלמנטינות עם מגוון לבלובים חדשים, פרחים, פומלית מלאת עלים חדשים, תמיד יוצאת פריחה חדשה. וגם, גולת הכותרת – עץ התפוז, “העץ הכי מפתיע אצלי בגינה – עוד לא בן שנה, ותראו כמה פריחה, כמה פריחה חדשה, איזה אשכולות פריחה” מספר דני.

אנחנו שמחנו מאוד ללוות את דני דרך לצמיחה המדהימה הזו. 

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ