03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

הידרופוניקה – החקלאות של העתיד

הידרופוניקה – החקלאות של העתיד

הידרופוניקה. מילה מסובכת אבל בעצם מדובר בשיטה די מגניבה עושים בה שימוש נרחב ברחבי העולם. מדובר בגידול צמחים רב שנתי ועונתי במצעים מנותקים: כלומר, ללא אדמה.

3 מיליארד בני אדם חיים היום בסביבה אורבנית, וגידולים שאינם חקלאיים הופכים נפוצים יותר ויותר. במצב כזה, אנשים מחפשים לקשט את הסביבה בקצת טבע. צמחים ירוקים, פרחים בשלל גוונים ואפילו ירקות גינה הופכים את החיים של כולנו לצבעוניים יותר. בין אם בבתי מגורים, בניינים, עסקים, כבישים ותשתיות נוספות, כולנו צריכים קצת ירוק.

אז איך זה עובד?

תראו למשל את הגינה המטריפה של יגאל, שפורחת וצומחת עם תכשיר הדישון KF Garden & Balcony, המיועד בדיוק עבור גידולי הידרופוניקה. הוא משתמש בדליים של מים! בשיטה של הידרו, שורשי הצמחים מוזנים כאשר הם טבולים במים שבתוך הדלי, ומעל המכסה הצמח עצמו עולה ופורח ללא אדמה. הצמחים של יגאל ענקיים ומפוצצים פרי, ירוקים, בריאים ומוזנים נכון. הטיפול אמנם דורש השקעה אבל התהליך משתלם והפריחה של הגינה הזו מחזירה את האהבה שיגאל נותן לה יום יום.

יגאל משתמש בתכשיר הדישון KF Garden & Balcony האהוב שלנו שחוזר באריזה חדשה – משופר מתמיד! מדובר בדשן בסיס מינרלי, עם מרכיבים אורגניים צמחיים המותאם במיוחד לגינות במצעים מנותקים ולגידול רב שנתי ועונתי. הרכב ייחודי של NPK בתוספת מיקרו-אלמנטים וחומרים מסדרת המוצרים KF– נבדק ונוסה על מכלים ומצעים מנותקים.

התכשיר הקסום הזה הורכב לטיפול ייעודי בגידולי הידרופוניקה ומצע מנותק: צמחי תבלין ומרפא וירקות. הוא מצוין גם לצמחים אוהבי חומציות, סחלבים וכל מה שפורח 🥳

גידול הידרופוני מתאים במיוחד לירקות ירוקים, לכן את הגינה הביתית שלכם תוכלו להעשיר בשיטה הזו בירקות כמו חסה, קולורבי, קישואים, ואפילו שלל תבלינים מדהימים.

הירקות שלכם ישגשגו ויתנו את המיטב כל עוד תדעו איך לספק להם מצע חלופי נכון.

תראו למשל את הגידול המטורף של עופר בחוות אבני דרך, ששתל חסות רק 8 ימים לפני שהסרטון צולם והן כבר עולות כפורחות, ירוקות ירוקות, ואפילו יש לקוחות שאמרו שהטעם של החסות מתוק יותר כאשר הן גדלות בשיטה הזו. עופר כמובן משתמש בתכשיר KF-GARDEN&BALCONY, ואך ורק בו.

תכשיר KF-GARDEN&BALCONY מכיל את כל האלמנטים והמיקרו אלמנטים הנחוצים לצמח, ומכיל בנוסף תערובת אורגנית עשירה של אצות וצמחים מן הטבע, המכילה אנזימים, ויטמינים, חומצות אמינו ועוד המון אלמנטים טבעיים אשר משמשים כמערכות עזר לספיחת מינרלים, מניעת מחלות, עמידות לתנאים קיצוניים, שורשים בריאים, צמיחה מהירה ויציבה ושיפור תנאי הקרקע.

השימוש בדשן מומלץ לכל אורך הגידול ומבטיח צמיחה ופריחה אופטימלית.

אם גם אתם חולמים להתחיל פרויקט חדש ומסקרן – גינה הידרופונית קטנה שתניב פירות וירקות מדהימים, צרו איתנו קשר.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ