03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

הכירו את הבוסתן הפורח של הכדורסלן האגדי מוטי ארואסטי

הכירו את הבוסתן הפורח של הכדורסלן האגדי מוטי ארואסטי

קבלו את מוטי ארואסטי האגדי! 🏀

מספר 7 האגדי של נבחרת ישראל ומכבי ת”א בכדורסל מתגלה כחקלאי מחונן עם משק מנצח עם אדמה שחורה שחורה קרקע מפוצצת בחומר אורגני והמון עלים שלא נאספים. ראינו אצלו אשכוליות עצומות, עץ חרוב פורח, ומלא דבורים שיודעות בדיוק מה טוב.

אז מה בעצם כל טוב באדמה שחורה?

בקצרה, כי זה טוב לגידולים. חומרים צמחיים מתפרקים על ידי חיידקים לחלקים שמישים ואדמה שחורה הופכת למלאה במיוחד בחומרים מזינים כי חיידקים מסוימים מסוגלים לספוג חנקן מהאוויר ולהפקיד אותו באדמה השחורה, מכאן הם נשארים זמינים עבור הצמחים שנמצאים בו. כך שאדמה שחורה = רמת פוריות גבוהה.

ולמה לא לאסוף עלים?

במילה אחת, קומפוסט. העלים נושרים מהעץ משלל סיבות. עצים נשירים משילים כל עליהם בסתיו ובחורף כדי לעבור לתרדמת ולהתחדש יפה יפה באביב. אבל מה, העלים שנושרים הופכים לקופמפוסט, לאוכל שנספג בחזרה לשורשי העץ. כלומר, מה הצמחים משילים הוא ההזנה של הצמחים הבאים – זוהי דרכו של הטבע. לכן מקצוענים לא ממהרים בכלל לגרוף את העלים, אלא לתת לטבע לעשות את העבודה.

ודבורים זה בעצם סימן מעולה בגינה?

ממש כן. קודם כל דבורים זה מעולה כי הן טובות לכדור הארץ, ובנוסף הן סימן לפריחה וצוף וגידולים איכותיים שמושכים פרפרים ודבורים. מעבר ליופי, הן מסלקות מזיקים שהגידולים שלך לא רוצים, ובקיצור – הדבורה היא חברה. 

אז אלה כמה טיפים מאלוף הכדורסל מוטי ארוארסטי. גם בגינון הוא מספר 1! שמחנו לספק לו תכשיר KF10 טבעי ואיכותי לגינה המרהיבה שלו.

מעוניינים גם בגידול גינה יפה ובריאה ברמה של גן עדן? הצוות שלנו כאן כדי לייעץ בכל שאלה ועניין למגדלים פרטיים ולמגדלים מקצועיים גם כן. ליצירת קשר לחצו כאן

בהצלחה!

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ