03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

המומחים בגינון מירכא ממליצים – רק KF לעציצים

המומחים בגינון מירכא ממליצים – רק KF לעציצים

עציצים יפים ובריאים מצריכים השקעה, זה נכון, אבל לא כמו שאתם חושבים. החוכמה האמיתית בגידול עציצים שישגשגו ויפרחו כל השנה הוא בהזנה נכונה. גנן מסור ואכפתי צריך רק דבר אחד לצידו – חומרי דישון והזנה ביו-סטימולנטים טבעיים, שיעזרו לו יד ביד להפריח את השממה ולגלות עולם שלם של צמיחה ובריאות איתנה.

ראמז מועדי, חברנו היקר ממשתלת ‘אמא אדמה’, כבר יודע – החומרים של KF הם רווח נקי.

רק תראו את התאנים, הגפנים והפלפלים החריפים שגדלים אצלו לתפארת, ונמכרים כמובן במהירות מסחררת. הרי אי אפשר לעמוד בפני עציץ נהדר לבית או למתנה, כשרואים את הגובה, העלווה הירוקה והצמיחה המופלאה של העציצים של ראמז, שכולם תוצאה של שימוש ב-KF-Garden & Balcony בשילוב עם KF-30 המוכר והאהוב.

ה-KF-30 הוא ביו-סטימולנט רב-תכליתי להזנת הקרקע והצמח בגינה.

תכשיר הזנה אורגני וותיק, מוכר ופופולרי מאוד. הבחירה האולטימטיבית לכל המבקש לטפח גן פורח לאורך כל השנה תוך שימוש בתכשירים ידידותיים לסביבה ולאדם.

KF-30 מותאם במיוחד לשימוש בגינות ביתיות דרך מערכות השקיה בטפטוף או התזה וכן בריסוס והגמעה, מגביר את קליטת המינרלים מהקרקע ואת יכולת הצמח לעשות בהם שימוש, ומשפר את הצמיחה ואת המראה החיוני והירוק של הצמח.

תכשיר ה-KF-Garden & Balcony, שחוזר אלינו במארז חדש, הוא דשן בסיס מינרלי עם מרכיבים אורגניים צמחיים המותאם במיוחד לגינות במצעים מנותקים, הידרופוניקה ולגידול רב שנתי ועונתי. מזה הידרופוניקה? בקיצור ולעניין, שיטת גידול צמחים ללא אדמה.

ראמז היקר שלנו מצביע על העובדות בשטח – KF הוא רווח נקי. ב-100 שקלים בלבד אפשר לרכוש את שני המוצרים וליהנות משילוב מנצח של הזנה טבעית, טבעונית והכי נכונה לצמחים שלכם. בייחוד בימים החמים, בהם הצמח שלכם זקוק להרבה יותר הגנה והזנה, ה-KF עושה את העבודה.

רוצים את אחד העציצים של ראמז? מעדיפים לגדל לבד ולחזות בפלא? צרו איתנו קשר ואנו ננחה אתכם באהבה.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ