03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

חם בחוץ? יניב הגנן מספר איך נטפל בעצים שלנו

חם בחוץ? יניב הגנן מספר איך נטפל בעצים שלנו

הקיץ כבר הגיע ואיתו עולות הטמפרטורות בימים מיוחדים גם לרף של 40 מעלות. ניתן להניח שבחודשים יולי ואוגוסט חום זה יהיה דבר שבשגרה ועל כן אנו כאן על מנת להכין אתכם מראש: איך נטפל בגינה שמתמודדת עם שיא החום? מה חשוב לדעת ולהבין על דרך הצמיחה של עצים ואיך KF-30 יעזור לעצים שלנו מול החום? צפו בסרטון ששלח לנו יניב הגנן:


“לילדים בשיא החום תתנו ארטיקים ולצמחים תתנו את הארטיק שלהם – KF”, ככה מייעץ לנו יניב. הדוגמאות להצלחה ברורות כבר מהסרטון: רגע לפני יוני, עת צולם הסרטון, צמחי אמנון ותמר בגינה שמטופלת ב-KF בכל ימות השנה על ידי יניב – צומחים בשיאם. גם תחת השמש המלאה וגם בצל. והם אינם לבד – לצדם גם טרכלוספרמון יסמיני מלא בפריחה.

“צמח עם מערכת שורשים חזקה ומשמעותית יודע להתמודד עם דברים קשים (כמו חום)” מספר לנו יניב ומוסיף כי חשוב לזכור שאם אנחנו נשקה יותר, דבר שהכרחי בעת החום, ונשתמש בדשן כימי – אנחנו גם ניתן לעצים יותר מלחים ונהפוך אותם לרגישים יותר בימים החמים.. לכן, בגינות שלו יניב משתמש בדשן KF נוזלי שאינו מכיל בתוכו מלחים ואינו מייצר סכנה להמלחת הקרקע – בניגוד לדשנים הכימיים. ה-KF מזין את ישירות את רקמות הצמח ואת המיקרו-אורגניזמים בקרקע.

יניב ממשיך להציג לנו בסרטון גינה מקסימה מלאה בפריחה: עץ תפוז עם עלים חזקים ועמידים במיוחד, אדניות פרחוניות ועוד. גינה מלאה בצבעים בכל ימות השנה – גם בחורף וגם בקיץ.

כשאתם בוחרים לדשן ב-KF אתם גם בוחרים לעבוד עם צוות שיענה לכם לכל שאלה גם במזג אוויר קיצוני. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר דרך עמוד יצירת קשר.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ