03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

לגדל שיחי פלפלים ענקיים

לגדל שיחי פלפלים ענקיים

מה הקשר בין גמבה לפלפל שחור, האם פלפל זה פרי או ירק ואיך עולם הקולינריה מגיב לכל זה?

האמת היא, שצמח הפלפלת, שמקורו ביבשת אמריקה, מייצר שלל פירות (כן כן פירות), חריפים או מתוקים, הנקראים בפינו “פלפל”, למרות שמבחינה קולינרית הפלפל נחשב לירק.

הפלפלים האהובים עלינו מגיעים בשלל צבעים וסוגים, והם פופולריים מאוד בכל בית בישראל, ללא קשר למוצא או עדה. במטבח, יש אין סוף אפשרויות לפצצת הטעם הדומיננטית הזו, והפלפל מוצא את עצמו בתבשילים שונים, בסלטים קרים או כמעטפת למילויים.

כאשר קולומבוס גילה את אמריקה, בין היתר הוא הביא איתו לאירופה את צורתו החריפה של צמח הפלפלת, שהיה נפוץ ביבשת המסקרנת שהתגלתה. המילה ‘פלפל’, הלקוחה מפרסית, מופיעה עוד במשנה. הכוונה המקורית התייחסה לתבלין הפלפל השחור אשר מופק מגרגרים של צמח אחר לגמרי. ולכן, למרות שאין קשר בין שני הצמחים, הוא זכה לשם פלפל מאחר והחליף את התיבול של הפלפל השחור שהיה יקר מאוד לייבוא מהודו.

הפלפל החריף נפוץ מאוד בישראל, שעולם הקולינריה שלה נשען על המטבח הערבי ועל השפעות ים תיכוניות, כמו גם השפעות צפון אפריקאיות שהגיעו הנה יחד עם העולים ממרוקו, לוב וטוניסיה. המאכלים החריפים והדרישה לתיבול יצירתי ודומיננטי, הפכו את שוק המסעדנות לצורך אדוק של פלפל חריף, ואין חומוסיה שמכבדת את עצמה ותגיש לכם צלחת חמוצים בלי פלפל חריף ירוק ירוק בצד.

שיחי הפלפלים של ראמז מאמא אדמה – חנות לציוד חקלאי פשוט ענקיים. הם גדלים במהירות מסחררת, מוציאים עלווה ירוקה ויפהפיה, ומלאים בפירות איכותיים וטעימים.

השיחים מטופלים ב-KF-10 שלנו, המסייע לצמיחה ירוקה ובריאה, ולעלים כל כך יפים. בנוסף, ה-KF-10 אחראי לכמות היבול המדהימה הזו, ולפלפלים אורגניים טעימים באיכות גבוהה. רק לקטוף ולהכניס לפה.

ה-KF-10 הוא חומר מרוכז מאוד של KF-30, המיועד בעיקר לחקלאות ומטעים גדולים. כמו ה-KF-30 הוא עשוי מחומרים טבעיים בלבד, אינו מזהם את הקרקע או הסביבה ואינו מסוכן לבעלי החיים או לילדים.

עשינו לכם חשק לפלפל חריף בתנור? אולי בכלל לפלפל ממולא. התייעצו איתנו בכל שאלה על גינון וגידול.

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ