03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

לפעמים השכן עושה דברים מאד מעניינים, אבל לא מספר לכם….

לפעמים השכן עושה דברים מאד מעניינים, אבל לא מספר לכם….

דישון במטעים עם ביו-סטימולנטים מביא תוצאות

במושב אחד לא חשוב מה שמו ואיפה נמצא, מתפרנסות רוב המשפחות מהתמחות בגידול מטעים. אנשי המושב ידועים בחריצותם, ובהיותם מגדלים מקצועיים וחדשניים. תוצרת המושב ידועה ומוערכת בשווקים כתוצרת איכותית מהשורה הראשונה.

פגישה מקרית

רצה המקרה ומגדל מהמושב נפגש באקראי עם אחד מאנשי חברת VGI, שסיפקו באותה העת תכשיר דישון במטעים. עובד החברה סיפר לו על החברה ועל התכשירים שמייצרת. כמו כן סיפר שבמקום אחר בעולם, בכירי המגדלים באותו ענף עושים שימוש בתכשירים מתוצרת VGI ורואים מכך רווח רב.
אותו מגדל, שהיה אחראי על שטחי גידול רבים, הזמין את אנשי VGI לערוך במשקו תצפית ראשונית עם התכשירים. בעת האסיף היבול נמצא שהשימוש בתכשירים שיפר את כמות היבול ואת איכותו. עקב כך החליט אותו מגדל להרחיב את השימוש בתכשירים לשטחי גידול  מטעים נוספים.

מספר חודשים לאחר מכן התקבל בחברת VGI טלפון ממגדל אחר באותו המושב, אשר ביקש מאנשי החברה “לבוא מהר”. מיד לאחריו התקשרו 4 מגדלים נוספים עם בקשה דומה…..

מה שרואים מכאן לא רואים משם..

שאלנו את המגדלים מה הניע אותם ליצור את הקשר. המגדלים סיפרו: “ראינו חלקות יפות, ידענו שהמגדל הזה עושה כל מני דברים ייחודיים. אז מצאנו ליד אחת החלקות שלו מיכל ועליו כתוב KF-10, VGI ישראל. על התווית היה גם מספר טלפון ואליו התקשרנו……”

עם הצלחות לא מתווכחים

מאותה נקודת זמן ועד היום, רוכשים מרבית המגדלים במושב הזה תכשירי דשן אורגני מבוססי ביו-סטימולנטים מחברת VGI. המגדלים נהנים מתוצרת שופעת ואיכותית. לא מעט חלקות גידול מטעים סומנו לעקירה עקב מכלול בעיות להן לא נמצא פתרון. בזכות התכשירים זכו חלקות אלה לעדנה מחודשת של עוד מספר שנים, ובעליהן – לרווח נקי.

חוות דעת מקצועית של חקלאים ושימוש בתכשירי ההזנה מסדרת KF בערוץ היוטיוב הרשמי של VGI

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ