03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

עוד לא אבדה תקוותינו! איך להחיות את הגינה הביתית?

עוד לא אבדה תקוותינו! איך להחיות את הגינה הביתית?

הגינה של ליאור לא היתה כל כך ירוקה ופורחת, חלק מהעצים חטפו מחלות או שלא התפתחו והפסיקו להוציא עלים. בזכות ה-KF GUARD ליאור הצליח לשקם את הגינה לחלוטין, ובסרטון ששלח לנו אפשר לשמוע שהוא בעצמו פורח!

ליאור כבר חשב להתייאש, אך בהמלצתם של יענקלה, אביצור ויניב הגנן אפשר לראות שעץ הרימון, עץ הפומלות ועצי התפוז החלימו לגמרי, וגם עץ הלימון הצליח להשתקם ובקרוב יוציא פריחה. והגינה? יפהפיה, בריאה ובעלת צבע מרהיב!

הגינה הביתית לא תמיד קלה לתפעול, בטח למי שלא מקצוען אבל רוצה (ובצדק!) גינה משלו, כתחביב, תרפיה או לשימוש במטבח הביתי. גינה כזו יכולה להיות מורכבת מכמה זני פרי, תבלינים, ירקות או עצי נוי, ולטפל בכל אחד מהם זו אהבה ומחויבות.

עם ה-KF GUARD אתם לא צריכים להתאמץ יותר מידי! ה-GUARD שלנו שומר עליכם, הוא מתאים לכל סוגי הצמחים והגידולים בחקלאות, בגינון ובמדשאות.

הוא 100% טבעי, מכיל מיצוי של לפחות 40% שמן נים! מסייע במניעה והרחקה של מזיקים ומחלות מבלי לפגוע בסביבת הגידול, מסייע בהתאוששות ותורם לחיזוק הפעילות המטבולית של הצמח. 

אנחנו ב-VGI בין הבודדים בעולם המשתמשים בחומר צמחי מיוחד כאמולסיפייר אורגני (בעל תכונות שתומכות בשמן נים כדוחה חרקים). כמו כן, שמן הנים בתרכובת שלנו מכיל לפחות 900 ppm של חומר פעיל (Azadiracte) דוחה וקוטל חרקים.

עשינו לכם חשק לגינה ביתית? יש לכם אחת ואתם לא מצליחים לבד? אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ בכל שאלה!

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ