03-5407320

להנחיות פרטניות לכל גידול

03-5407320

להנחיות פרטניות

צפו: עצי הפירות שוברים שיאים עם 30-KF

צפו: עצי הפירות שוברים שיאים עם 30-KF

לאחרונה ביקשנו ממספר לקוחות לשתף אותנו בצילומים וסרטונים של העצים והגינות הביתיות שלהם. התפלאנו לגלות שיתוף פעולה גדול מאוד ולקבל מכם סרטונים מרגשים במיוחד על עצי פרי שלא ידעו פריחה משמעותית מעולם ולאחר טיפולי KF הפכו לעצים חזקים וגדולים.

כך לדוגמה עץ המנגו של יאיר. העץ הצעיר רק בתחילת דרכו, ויאיר מספר לנו – “זה עץ מנגו שהיה בן שלוש, ונשתל פה לפני שנה וחודש. העץ טופל כמעט לחלוטין רק ב-“KF-30. התוצאות, כך יניב מספר – לא איחרו להגיע: “העץ שילש את עצמו אם לא יותר בכמות הגודל!”, ומוסיף: “כמות הפרי עליו למרות החום היא משהו שעוד לא נתקלתי בו בעץ כזה צעיר. מדובר בכמויות אדירות”.

עץ המנגו של יאיר ממש לא לבד. גם עץ האגסים של נוריאל חווה שינוי משמעותי. צפו:

“זה עץ אגסים שלא ידע פירות מימיו” מספר לנו נוריאל בתחילת הסרטון, ולאחר מכן מספר: “אחרי שני טיפולים של KF – תראו כמה פירות” ומציג את התוצאות: הפירות כבר צומחים ואף בהליך צמיחה מתקדם. עלי העץ נראים חזקים, עמידים ומוכנים לקראת התמודדות עם החום הקיצי שמקשה על עצים רבים בפריחה.

כשאתם בוחרים לדשן את עץ הפרי שלכם בדשן אורגני נוזלי-KF אתם בוחרים במוצר שמומלץ על ידי מגוון ענק של לקוחות. אתם בוחרים לדשן יחד אתנו, צוות הייעוץ המקצועי של חברת VGI שילווה אתכם בהחלטות החשובות ביותר עבור עתידו של העץ והצמיחה שלו. כפי שליווינו את יאיר (ועץ המנגו שלו) ואת נוריאל (ועץ האגסים שלו) – נלווה אתכם בשמחה בדרך לפריחה של ממש.

צרו אתנו קשר דרך עמוד יצירת קשר

שתפו:

לקוחות יקרים, עקב המצב הבטחוני יתכן עיכוב במסירת משלוחים. אנו זמינים עבורכם בטלפון: 03-5407320 לכל שאלה.

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ